Cowboystrekk Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 var innom chess nylig og så de snart lanserer chess kontant med 0,49 for sms og 1,89 for å ringe. bra det endelig kommer noen billige kontantkort tror ihvertfall jeg skal bytte til det ganske snart! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 joda,men du får ringe for 200 av de 300 kronene så det blir ikke så ille allikevel Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Jeg har dette abbonementet control/kontant. Er 20 øre dyrere enn connect i minuttet å ringe med, men liker ideen rundt forhåndsbetaling. Endret 15. mai 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Har hatt Connect i ca et år nå, har ikke noe annet enn positivt å si om Chess. Helt genialt firma, dritbillig og bruker nettet til stjeloghor. Lenke til kommentar
iNas Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hei, i mitt skjønn er det en overkommelig investeringspris. Dessuten skal Chess Com. ha noe å tjene på. Stopper likviditeten å strømme inn, så risikerer teleforetaket å gå konkurs. Det er vel heller Post & Teletilsynet eller Samferdselsdepartementet, som bør få litt konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
iNas Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg har selv migrert til et www.chess.no abonnement. Men det er ikke kontantkort. Så det blir interessant å se hvordan priser på abbonement blir utviklet. Det er først om et år at vi får se strategien til Chess, om de har tenkt så langt. Lenke til kommentar
iNas Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg har selv migrert til et www.chess.no abonnement. Men det er ikke kontantkort. Så det blir interessant å se hvordan priser på abbonement blir utviklet. Det er først om et år at vi får se strategien til Chess, om de har tenkt så langt. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Det eneste jeg har å utsette på chess, er at de ikke svarer på e-post og det er VELDIG irriterenes. Har også opplevd at kudnebehandlere er uforskammet. edit: trykkleif Endret 15. mai 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Har hatt kontakt med Chess ved flere anledninger, både over mail og tlf. Alltid fått svar og bra behandling. Telenor derimot... Er ikke bare pga prisene jeg skiftet. Endret 16. mai 2004 av Audiophil Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 jeg har også chess abo. hender at jeg mister nettverket, steder hvor det absolutt er nettverk, og noen ganger når jeg ringer får jeg nettverk tillater ikke feilmld, og så skrur mob'n seg av og på så sendte jeg en mail til chess på 17.mai..har ikke fått svar..men det er vel kanskje å forlange formye at de skal svare så fort...har jo bare vært to arb dager etter 17.mai.. men liker ikke det som skjer me mob'n min ass Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 du har ikke tenkt på at det kanskje er feil med mobilen din da og ikke chess? chess bruker som sagt telenor sitt nettverk, og telenor sitt nettverk dekker det meste. er nok mobilen din det er noe feil med og ikke chess abb ditt. Lenke til kommentar
Geir84 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 chess har jo blitt kårte en av de beste bedriftene for best kundeforhold og fornøyde kunder. de svarer raskt på mail og nettet er helt konge chess for alle pengene! det er den eneste regningen jeg er fornlyd med og betale! se hvordan chess tjener penger da følg med i nyheter! de gir vekk sinsykt mye penger i sponsor til et fotball lag ogsånt ! de er helt rå! de har så evi mye penger..... kommer til og knekke Telenor... kanskje netcom også!! håper det !!! usmarte mennesker velger netcom og telenor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå