Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Med ca 10-15 min mellomrom får jeg opp en boks om at relay.kontiki.net har spurt etter en nettverkstilkobling. Har dial-up tilkobling så jeg må godkjenne før den kobler opp, noe jeg selvfølgelig aldri har gjort.

Men det er irriterende. Har prøvd ad-aware pro, og spybot S&D, men den blir ikke borte.

Hva kan det være for noe og hvordan blir jeg kvitt det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du lastet ned noe fra download.com i det siste?

Jeg tror det er noe som følger med derfra hvis du bruker link for sikker nedlasting nå du skal laste ned noe.

Mao - ikke noe farlig...

Rett meg hvis jeg tar feil :hmm:

Lenke til kommentar
Med ca 10-15 min mellomrom får jeg opp en boks om at relay.kontiki.net har spurt etter en nettverkstilkobling. Har dial-up tilkobling så jeg må godkjenne før den kobler opp, noe jeg selvfølgelig aldri har gjort.

Men det er irriterende. Har prøvd ad-aware pro, og spybot S&D, men den blir ikke borte.

Hva kan det være for noe og hvordan blir jeg kvitt det?

Har du skrevet det riktig?

Fikk ikke noe ved søk på Google på: relay.kontiki.net :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg vet hva Kontiki er. Det er en download-plugin som bl.a. Gamespot brukte ei stund når man lasta ned demoer. Den legger downloadene i en egen applikasjon ala Getright, og disse ligger og prøver å connecte for å laste ned fila du evt. holder på med. Du finner Kontiki i add/remove programs og kan bare uninstalle hele greia. Er ikke et virus. Evt. kan du sikkert konfigurer Kontiki til å aldri prøve å connecte til internet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...