Gå til innhold

Far Cry - Står fast!

Anbefalte innlegg

Står fast i Far Cry...

Jeg er på nivå "Cooler". Der jeg skal redde Valerie. Jeg dreper de 3 monstrene etter å ha svømt opp til luftsjakten i taket. Men etter jeg har funnet Valerie, så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Det er ingen monstre der, og ingen nye dører...

Hva skal jeg gjøre? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det irriterer vettet av meg at AI'n er så hypersensitiv i dette spillet.

Blir oppdaga mens man sitter i gresset på 100 meters avstand jo.

Veldig artig å reloade hvert 5. minutt jaaaaaada..

Er litt enig her, men jeg ble også veldig paff en gang jeg lå og speidet på en liten leir med kikkert, liggende under en busk. Ettersom man hører lyder o.l. via kikkerten så la jeg ikke merke til noen skritt som ble sterkere og sterkere. Plutselig blir hele bildet svart og da rusler en vakt rett foran bildet :wow:

Hadde det vært mulig så ville en replay vist hvordan jeg hoppet opp og prøvde å slå ham i hel med en kikkert :laugh:

....tror jeg tømte et helt magasin i stakkaren....hehe

Nå reloader ikke jeg hvert femte minutt (er meget forsiktig), men hender jeg reloader ofte i vanskelige scener.......og jeg kjører kun på middels vanskelighetsgrad! Tror neppe jeg tester den råeste.....

Lenke til kommentar
Det irriterer vettet av meg at AI'n er så hypersensitiv i dette spillet.

Blir oppdaga mens man sitter i gresset på 100 meters avstand jo.

Veldig artig å reloade hvert 5. minutt jaaaaaada..

Dersom du har sett noen med et våpen 100 meter lenger borte.. hadde du ikke sjekket opp saken selv? Du vil bli merket fortere dersom du ikke har bodyarmor fordi da går du rundt med en rød Hawai skjorte.

Dersom du lærer deg å treffe de i hodet så vil du klare deg mye bedre. Ingen vits i å skyte i den skuddsikre vesten de har på seg.

Lenke til kommentar

Har samme problemet i cooler levelet. Kommer fram til Val, men ingenting skjer. Det skjer ingenting i rommet, Val sier Die you bastard(eller noe sånt), Carver sier, Val. Og det var det hele.

Har spilt gjennom før, da funket det heilt fint. Det skal vel komme noen mutanter, også skal det komme en film. Sinsykt irriterende å stå fast pga en bug. Dersom noen vet svaret hadde det vert fint...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...