CB87-Bergen Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Står fast i Far Cry... Jeg er på nivå "Cooler". Der jeg skal redde Valerie. Jeg dreper de 3 monstrene etter å ha svømt opp til luftsjakten i taket. Men etter jeg har funnet Valerie, så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Det er ingen monstre der, og ingen nye dører... Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 det er lenge sidan eg har spelt den bana, men vist eg ikkje tar heilt feil, skulle det kome ein film etter at du og Val har drept mutantane i rommet. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 det er lenge sidan eg har spelt den bana, men vist eg ikkje tar heilt feil, skulle det kome ein film etter at du og Val har drept mutantane i rommet. Det er ingen mutanter i samme rom som Val, men det er 2 i rommet før jeg kommer inn til henne... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Det skal vere 2-3 muntantar i det rommet Val er i, når du har drept dei skal det komme ein film. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Nei, det er ingen mutanter der. Er det en bug jeg har? Hm... Kunne noen sendt meg en save fra rett etter filmen? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Du kan jo loade frå ein tidlegare save og sjå om det virkar då. Endret 15. mai 2004 av Zernick Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Det irriterer vettet av meg at AI'n er så hypersensitiv i dette spillet. Blir oppdaga mens man sitter i gresset på 100 meters avstand jo. Veldig artig å reloade hvert 5. minutt jaaaaaada.. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Det som er bra med Far Cry på akkurat det er at dei dukker aldri opp på den same plassen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Bruker vel i gjennomsnitt 10 reloadinger på å komme meg fra hvert savepoint til neste..ikke så veldig kult egentlig. Nå har jeg greid å slite meg til Research brettet. Endret 15. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det irriterer vettet av meg at AI'n er så hypersensitiv i dette spillet.Blir oppdaga mens man sitter i gresset på 100 meters avstand jo. Veldig artig å reloade hvert 5. minutt jaaaaaada.. Er litt enig her, men jeg ble også veldig paff en gang jeg lå og speidet på en liten leir med kikkert, liggende under en busk. Ettersom man hører lyder o.l. via kikkerten så la jeg ikke merke til noen skritt som ble sterkere og sterkere. Plutselig blir hele bildet svart og da rusler en vakt rett foran bildet Hadde det vært mulig så ville en replay vist hvordan jeg hoppet opp og prøvde å slå ham i hel med en kikkert ....tror jeg tømte et helt magasin i stakkaren....hehe Nå reloader ikke jeg hvert femte minutt (er meget forsiktig), men hender jeg reloader ofte i vanskelige scener.......og jeg kjører kun på middels vanskelighetsgrad! Tror neppe jeg tester den råeste..... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det irriterer vettet av meg at AI'n er så hypersensitiv i dette spillet.Blir oppdaga mens man sitter i gresset på 100 meters avstand jo. Veldig artig å reloade hvert 5. minutt jaaaaaada.. Dersom du har sett noen med et våpen 100 meter lenger borte.. hadde du ikke sjekket opp saken selv? Du vil bli merket fortere dersom du ikke har bodyarmor fordi da går du rundt med en rød Hawai skjorte. Dersom du lærer deg å treffe de i hodet så vil du klare deg mye bedre. Ingen vits i å skyte i den skuddsikre vesten de har på seg. Lenke til kommentar
BePe Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Har samme problemet i cooler levelet. Kommer fram til Val, men ingenting skjer. Det skjer ingenting i rommet, Val sier Die you bastard(eller noe sånt), Carver sier, Val. Og det var det hele. Har spilt gjennom før, da funket det heilt fint. Det skal vel komme noen mutanter, også skal det komme en film. Sinsykt irriterende å stå fast pga en bug. Dersom noen vet svaret hadde det vert fint... Lenke til kommentar
BePe Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Fikk det til, gikk gjennom hele cooler på ny. Eller jeg startet på den siste saven i levelen før slik at cooler ble loada på ny. Funket fett for meg, greit å komme seg videre uten juks Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har leste på div forum at det er mange som har det problemet der. Dere får nesten finne en savegame som starter på neste brett, eller så får dere spille brettet på nytt. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg fikk save av en kompis, så nå er jeg på vei igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå