clinton Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hei! Skal kjøpe meg bærbar pc og lurer på hvilken jeg bør kjøpe av Elitegroup Green 556 og Fujitsu Siemens Amilo D1840 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg ville ikke kjøpt PC'en fra Fujitsu-Siemens av de to. Amilo D1840 har en P4 3.0 GHz som er en skrivebordsprosessor. Jeg mener at på bærbare PC'er fins det et alternativ, nemlig Centrino-plattformen med Pentium-M CPU. Lenke til kommentar
SamVimes Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Selv har jeg nettopp skaffet meg en Elitegroup Green 556 og kan si jeg er veldig fornøyd. Maskinen er riktignok en whitebox produkt, det står f.eks ikke Elitegroup eller Green 556 noen steder på den. Eneste merket er ATI Mobility Radeon 9600 og Win XP logoer. Eneste jeg har merket foreløpig er at jeg gjerne skulle hatt flere USB porter enn de to som er med. Og for å være ekstra kresen, jeg skulle gjerne hatt en styrespake i stedet eller i tillegg til thouchpaden. Men da ser du hvilket nivå jeg syter på... Gode ting er stor harddisk 80GB, god oppløsning på skjerm, stillegående i vanlig bruk, den lager en del lyd under spill når maskinen jobber en del, men da sitter jeg med headset uansett. Uansett det er veldig bra pris på den i forhold til hva man får for pengene. edit: rettet opp noen skrivefeil. Endret 15. mai 2004 av SamVimes Lenke til kommentar
clinton Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 oki..Takker for svar..går for Elitegroup Green 556 da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå