TurboPipPip Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Det sitter ei gedigen "spyflue" på skjermen min Jeg gidder ikke slå den i hjel der den sitter, for da blir det bars så mye søl :razz: Den kommer tilbake hver gang jeg jager den vekk! Hvorda skal FluA ende det Korte livet sitt? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Deodorant fungerer ofte... ulempen er at skjermen lukter i lang ettertid Lenke til kommentar
TurboPipPip Skrevet 8. april 2002 Forfatter Del Skrevet 8. april 2002 Satte opp vinduet å prøvde og røyke den ut, det ville den ikke nei da! Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Kan du ikke bare lime den på der den sitter? lol...en ekte Case-mod.... Lenke til kommentar
TurboPipPip Skrevet 8. april 2002 Forfatter Del Skrevet 8. april 2002 No Glu :smile: Krøste den mellom to cd`r og brenne den ene cd`n i cd brenneren :grin: _________________ ] [ Denne Melding var redigert av: TurboPipPip på 2002-04-08 22:08 ] Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Lim den fast til CD plata og putt den i spilleren. Spill en sang eller to, og ta den ut... Flyr flua sikk-sakk nå, så er den svimmel, flyr den helt rett, ut av vinduet, så har du klart å jage den, men flyr den rett på samma plass igjen, syntes jeg du skal drepe den...for da må den være en tøff motherfucker, og den ville ikke jeg hatt på rommet mitt.....no way... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Da tror jeg heller at jeg ville ha bevart en slik spesiell flue Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Deo og lighter! Men det lukter så felt. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Bare lighter er og morro! -vingene detter av, flua detter ned og vandrer uten mål og mening. så hiver du den ut (den blir spist ) Sir: har du hatt en litt skjelven høyre pekefinger i det siste?! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Nja.. Treg linje sikkert da.. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 hvis i refresh på sida som kommer etter at en har lagt innlegg så legges det til flere -ikke så heldig... Lenke til kommentar
TurboPipPip Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Min internett tilkobling ble brutt av min far som syntes jeg hadde sittet alt for lenge på internett Fluen ble durset litt med Deo/parfyme, dyttet ned i askebegeret og tent på Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 alltid gøy med enslige fluer og lighter/gass/seig væske Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Deo og lighter er tøft uansett ( var vertfall det på barneskolen) Lenke til kommentar
TurboPipPip Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 Vil ikke si det var no Tøft, men det var en liten opptur i en ellers dyster hverdag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå