Gå til innhold

Hvor lang tid bruker posten?

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte varer fra Komplett på torsdag (13.05 01:35), og 14.05 (i går) ble de ankomstregistrert klokken 10:59 ved 4068 Stavanger (fordelingssentral eller liknende?). Kan jeg regne med at pakken kommer til meg i løpet av dagen, eller må jeg vente til mandag (tirsdag?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang. 17. mai, jeg tenkte på det samme. Derfor hadde det vært veldig greit å få pakken i dag (minnebrikke til kameraet mitt, har nå 8 MB og kjøper 128).

Ettersom pakken kom til Stavanger i går, regnet jeg med at posten ville kjøre pakken ut i hvertfall i dag. Men nå ser det ikke slik ut =/ Lurer nesten på om jeg skal kjøpe varene her og benytte meg av angrefrist, fant nettopp en av delene på Clas Ohlson til halve prisen (tilbud) :scared:

Endret av cecolon
Lenke til kommentar

Kommer helt sikkert til den 18. mai. Hvis den bare har kommet til fordelingssentralen så skal den jo også ut til ditt lokale postkontor. Kan jo hende at den kommer i dag for den sakens skyld, hvis du har litt flaks.

Edit: skriveleif

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

Uhm...

15.05.04 11.14 ANKOMMET POSTKONTOR 4301 SANDNES SANDNES

Jeg bor da ikke i Sandnes? Ser forresten at pakken kom dit klokken 11:14, men dette ble ikke oppdatert på nettsidene før nå nettopp. Det kaaaan jo bety at pakken snart kommer ;)

edit: argh... ser nå at pakken blir levert til jobben, selv om jeg mener at jeg spesifiserte at den skulle bli sendt direkte hjem til meg :nei: men kan jeg da dra til sandnes og hente den? vet noen hvor postkontoret er? ;)

Endret av cecolon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...