Donald148 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 ska den der puta under den boxa kjølaren fjernest før eg tar på kjølepastaen? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 puta er kjølepasta det, men du må ta av det gjenomsiktige trekket.. Lenke til kommentar
Donald148 Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 ska ikkje kjølepastaen ver på prosessoren og ikkje kjølaren? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Helt riktig. Hvis du skal ha på goop, så skal det på cpu i et tynt lag. Men hvis det sitter en på vifta så må du først fjerne den. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 ska ikkje kjølepastaen ver på prosessoren og ikkje kjølaren? Det er jo egentlig det samme. Om du tar kjølepastaen på undersiden av kjøleribba så får den jo kontakt med prossesoren. Poenget er jo å skape bedre varmekontakt mellom de to. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 bruker du den kjølepastan som følger med?? i så fall ville jeg investert i en artic silver til noen kroner ekstra, men den skal redusere temp med ytligere 10C Lenke til kommentar
zaico Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 bruker du den kjølepastan som følger med??i så fall ville jeg investert i en artic silver til noen kroner ekstra, men den skal redusere temp med ytligere 10C Tviler på 10 grader, muligens 2-3 grader! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 bruker du den kjølepastan som følger med??i så fall ville jeg investert i en artic silver til noen kroner ekstra, men den skal redusere temp med ytligere 10C Tviler på 10 grader, muligens 2-3 grader! har lest en del tester der flere har kommet fram til ca. 10C forskjell fra den kaltten som ligger i den gjenomsiktige posen.. men det trenger selvfølgelig ikke å være sant.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 bruker du den kjølepastan som følger med??i så fall ville jeg investert i en artic silver til noen kroner ekstra, men den skal redusere temp med ytligere 10C Tviler på 10 grader, muligens 2-3 grader! har lest en del tester der flere har kommet fram til ca. 10C forskjell fra den kaltten som ligger i den gjenomsiktige posen.. men det trenger selvfølgelig ikke å være sant.. Vil det si at min 2500+ @ 3200+ vil ligge på 40°C load med AS5?? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Kanskje hvis du ligger på 42-43 grader nå Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 bruker du den kjølepastan som følger med??i så fall ville jeg investert i en artic silver til noen kroner ekstra, men den skal redusere temp med ytligere 10C Tviler på 10 grader, muligens 2-3 grader! 10 er litt å ta i, men også mer enn 2-3ºC. Kommer an på hvor "dyktig" du er til å legge på pastaen. Har selv opplevd en nedgang på rundt 6 grader ved å skifte fra en dårlig Thermal Pad til AS3 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 bruker du den kjølepastan som følger med??i så fall ville jeg investert i en artic silver til noen kroner ekstra, men den skal redusere temp med ytligere 10C Det hørtes da litt mye ut... Lenke til kommentar
MuD Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 bruker du den kjølepastan som følger med??i så fall ville jeg investert i en artic silver til noen kroner ekstra, men den skal redusere temp med ytligere 10C Det hørtes da litt mye ut... nei det gjør den faktisk Lenke til kommentar
Konge Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Full load temp sank med 10 grader på min Duron1.1@1230 etter påførelse av AS3 , dette ved å fjerne padden fra en TT Silent Viking og påføre tynt lag med AS3 så ... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 bruker du den kjølepastan som følger med??i så fall ville jeg investert i en artic silver til noen kroner ekstra, men den skal redusere temp med ytligere 10C Det hørtes da litt mye ut... nei det gjør den faktisk Jo. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) bruker du den kjølepastan som følger med??i så fall ville jeg investert i en artic silver til noen kroner ekstra, men den skal redusere temp med ytligere 10C Tviler på 10 grader, muligens 2-3 grader! 10 er litt å ta i, men også mer enn 2-3ºC. Kommer an på hvor "dyktig" du er til å legge på pastaen. Har selv opplevd en nedgang på rundt 6 grader ved å skifte fra en dårlig Thermal Pad til AS3 Din avatar er bilde av meg, greit med fans Endret 17. mai 2004 av zaico Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå