enurs Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Har fått opp øynene for Olympus Camedia C-770 Ultra Zoom men jeg kan ikke finne noen tester. Er det noen som har prøvd kameraet eller sett noen tester? Kameraet koster ca 5500 kr med 128 mb kort. Burde jeg velge ett annet kamera? Syntes det høres ganske kult ut med så mye zoom, men er nybegynner så jeg har egentlig ikke peiling. Vil ha veldig bra bildekvalitet Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Både zoomen og bildekvaliteten er noe som taler veldig for dette kameraet tror jeg. Alle de tidligere kameraene i serien har kommet godt ut i tester (C730, C750) og jeg har hørt at noen av problemene med disse også er blitt bedre på C765/770 (blant annet mindre kromatisk aberrasjon, bedre video, kraftigere blitz, spesiell 14x 2mpx-cropfunksjon etc). At det følger med større minnekort er bra, men du må nok uansett kjøpe et større i tillegg.. Jeg har vært veldig fornøyd med C730. Nå tror jeg imidlertid jeg skal investere i speilrefleks, men det var jo C730 som gjorde meg interessert i fotografering (og det er vel også et pluss?). Jeg kommer antakelig til å selge C730 og kjøpe Nikon D70 før sommeren. Endret 15. mai 2004 av anderfo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå