Catch22 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hei, mangler COMM port på en ny bærbar pc. Lurer på om det finnes USB omformer / adapter, og om noen vet om Claes Olsson har det. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Komplett selger en. Prøvde den selv igår og den fungerte utmerket med ett gammelt DOS program også Kan selvfølgelig ikke si at den gjør det med alle programmer, men fungerte med 4-5 programmer som jeg testet http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117339&cks=SER Lenke til kommentar
joker Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg har også en fra komplett og den fungerer både med gpsen min og kortbrenneren mi.. anbefales Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Joda, skal funke fint de. Noe som var litt rartmed den jeg prøvde, var at den trodde den både var en adapter, OG en mus, etter jeg hadde lagt inn driverne. Musen fløy til alle kanter, men etter MYE stressing fikk jeg slettet "musen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå