Gå til innhold

GTA: San Andreas Features :)

Anbefalte innlegg

gleder meg som en unge til dette spillet kommer til pc, har desverre ikke ps2 men vurderer nesten å kjøpe det siden det kommer så mye tidligere til ps2, men det er kanskje verdt å vente de extra mnd. med tanke på at grafikken blir bedre osv.

Støtt utviklerne, KJØP spillet dette er et spill som jeg mer en gjerne betaler 500,- for det er det verdt.

Grafikken er ikke SÅ mye bedre på Xbox at det gjør noe :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
gleder meg som en unge til dette spillet kommer til pc, har desverre ikke ps2 men vurderer nesten å kjøpe det siden det kommer så mye tidligere til ps2, men det er kanskje verdt å vente de extra mnd. med tanke på at grafikken blir bedre osv.

Støtt utviklerne, KJØP spillet dette er et spill som jeg mer en gjerne betaler 500,- for det er det verdt.

Grafikken er ikke SÅ mye bedre på Xbox at det gjør noe :p

JO! grafikken er VELDIG mye bedre på PC enn på PS2 og Xbox!!!

Feks. når man kjører bike på ps2 og Xbox (GTA VC) ser man ikke at skjorta beveger seg pga. de dårlig oppløste teksturene!

Det er også mange andre ting som ikke engang er der på PS2, men som vises godt på PC!

Både grafikken på oppløsningen og detalj nivået er Så uendelig mye mer forandret på PC enn på PS2 og Xbox!!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
UFF Maintain weight da gitt.. Höres ut som mye styr for lite extra spillglede :(

Satte akkurat å tenkte på det samme.. så det betyr at hvis jeg kjører å kjører uten å spise så dør han bare ? det håper jeg ikke.. de skulle ikke ha tatt med den biten synes jeg.. :ermm:

Lenke til kommentar
Det finnes et knapp som heter "turret back" eller noe. Det er samme knappen som man flyr opp eller bakover med. (husker ikke heelt)

Ahaaa.. det er en dedikert knapp til formålet! :wow: Og jeg som har prøvd å bruke fortauskanter til å steile sykkelen med....! Takk!

Lenke til kommentar
Ahaaa.. det er en dedikert knapp til formålet! :wow: Og jeg som har prøvd å bruke fortauskanter til å steile sykkelen med....! Takk!

Jada. "Bakover-knappen" gjør at man lener seg bak, og kjører på bakhjulet. "Forover-knappen" gjør at man lener seg forover, og om man stopper hardt med forbremsen, så kan man balansere på framhjulet. :D

Lenke til kommentar
Jada. "Bakover-knappen" gjør at man lener seg bak, og kjører på bakhjulet. "Forover-knappen" gjør at man lener seg forover, og om man stopper hardt med forbremsen, så kan man balansere på framhjulet. :D

Takk! Gleder meg!

Lenke til kommentar

Ved å ha en sånn spise funksjon blir spillet enda ett hakk nærmere nirvana, som egentlig er som matrix.. ett sted man kan gjøre hva man vil (bortsett fra at man kan ta rs når man dør da..(hvorfor tenkte ikke Neo på det? Esc- Load Quicksave) :)

syntes det er flott med sånt.. Enda bedre hadde det vært med en litt mer virkelighetstro by. Så hvis man kræsjer bilen i en bygning og den begynner å brenne (noe som egentlig ikke burde hende hver gang man kommer på taket når jeg tenker meg om...) så burde brannvesenet dukke opp og slukke den, uansett om man befinner seg på andre siden av mappet. Da kan man oppleve at feil man har gjort, og ting man har satt fra seg før i tiden, virkelig kan svi når man kommer dit neste gang (veisperringer o.l.) En annen ting som hadde vært kult hadde vært om politiet hadde hatt etterforskere, som reiste til hvert sted det skjedde mord og underlige ting, slik at de jaktet på deg (uten at alle politimennesker i byen plutselig skulle vite nøyaktig hvem du er, hva du har på deg, hvilken bil du kjører etter x antall kills)

Samt hele greia som en MMORPG og muligheten til å gå inn i alle bygninger.. det er mange muligheter gitt... :):roll::roll:

Lenke til kommentar
Ny info om GTA: SA...

- If Carl eats too much and gains too much weight, he is denied certain missions. Mission givers tell him to get in shape before starting.
- The game has the same HUD (heads up display) as in GTA III and Vice City.
- The graphical quality will be much improved. Visability (draw distance) will be 1km and a new technique will be introduced - parking cars, trees and other objects will be displayed with very low details if far away.
- Movements will be smoother and more fluent than in Vice City; Rockstar is trying
to keep constant 30fps, but that didn't yet quite work out in the test version that OPS2 saw.
- There's an automated aiming-aid that simplifies control, and of course it can be it turned off if you choose.
- If you press a button the camera zooms right behind the player, so you can aim at enemies with the analogstick (Manhunt style).
- There's three times as much music in SA and remarkably more weapons than in VC, and plus gameplay (the story) is three times longer than Vice City.
- Apprently 80% of the work on SA is done, and it comes not on a 4.7GB DVD but a
8.5GB double layer DVD - which has just enough room for the game with help of good
compressing-techniques (that indicates the dimensions SA will have)!
- Some parts of missions will take place in the countryside outside of the three cities.
- Orange Grove is the name of one of the districts and that is where the Orange Grove Families name comes from.
- The textures will be photographed ones as well as self-drawn ones.
- There will be less pop-up of distant objects. Houses can be seen from far away.
- Groups of trees will be rendered as a group from distance. If you get closer, they'll be rendered separately. Because of this, a bigger draw distance is possible.
- The magazine claims that the animations will be even better than in Vice City.

Information from PlanetGTA, t_a_k, Jan, Evan, and HoTsAuCe. Thanks for the great new details guys!

Som dere ser er noe av den gamle informasjonen blitt brukt og føyd til noe mer...

EDIT: Jeg har også hørt noe snakk om et hemmelig prosjekt Rockstar har som inngår i SA...kan det muligens være Multiplayer? :hmm: :dribble: :thumbup: Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Wow dette spillet kommer på en dobbel lags dvd! Da burde spillet være ganske så langt, og forhåpentligvis bra også (hvem gidder vel å spille et kjedelig spill...). Er det bare meg eller blir dette det første spillet som kommer ut i en dobbel lags dvd?

Masse morsomme og kule ting her, håper bare at det ikke tar så lang tid før spillet kommer ut. 80% av det er ferdig, men de må nok teste det ut en god del før de blir ferdige. Og siden spillet er så stort kan nok ta den liten stund ja. Håper ikke det tar lang tid mellom ps2 og pc utgivelsen :(

Uansett der det ut som om dette spillet blir bedre og bedre jo mer jeg hører om det. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...