Gå til innhold

GTA: San Andreas Features :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oboy!!!

HL2 kan bare grave seg ned! GTA er så mye bedre en andre spill at det er helt latterlig!

Håper virkelig det kommet til PC med en gang

Second! Men det kommer neppe til PC med en gang, det er dessverre ikke sånn det fungerer.. PS2 tjener grovt på GTA serien, fordi det første året er PS'en det eneste som har GTA... Heldigvis har jeg PS2, så jeg gleder meg som en liten unge :dribble:

Det er ikke mange spill jeg kjøper, men den stolte eieren av GTA3 og Vice City bruker gjerne 500kr på San Andreas, bedre underholdning skal du lete lenge etter!

Lenke til kommentar

Det er mulig noen har skrevet dette i en foregående post, men jeg har ikke sett gjennom, og dere får heller tilgi meg hvis noen har skrevet det.

Så, hvorfor heter spillet GTA: San Andreas? Tar spillet plass i San Andreas? Virker jo ikke sånn?

Lenke til kommentar
Så, hvorfor heter spillet GTA: San Andreas? Tar spillet plass i San Andreas? Virker jo ikke sånn?

Tror nok de spiller på den latin-amerikanske kulturen i Los Angeles, hvor handlingen tar sted.

I tillegg til det faktum at bydelene i GTA 1 het Liberty City, Vice City og San Andreas. Som alle de nyere GTA-spillene henter titlene fra.

(jeez, hvorfor kom jeg ikke på det før, visste det jo SÅ godt :wallbash:)

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Fordi "bydelene" i GTA (2?) het Liberty City, Vice City og San Andreas.

Har egentlig vært ganske åpenbart at nummer 3 i 3d serien skulle heten San Andreas.....

Selvsagt, det er jeg fullstendig klar over, men GTA: Vice City het Vice City ettersom byen het det.

Men ingen av byene i San Andreas heter San Andreas. Men spørst om ikke HolgerLudvigsen har rett.

Lenke til kommentar
Men ingen av byene i San Andreas heter San Andreas. Men spørst om ikke HolgerLudvigsen har rett.

Spillområdet i San Andreas er jo litt annerledes fra de andre nyere GTA-spillene, men de kunne jo ikke droppe ta-navn-fra-gamle-GTA-tingen for det.

Poenget er at det heter San Andreas for å følge trenden. I tillegg til at mye av handlingen er i Los Angeles. (Tipper også at handlingen kommer til å ha mye latin-amerikansk preg over seg)

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Fordi "bydelene" i GTA (2?) het Liberty City, Vice City og San Andreas.

Har egentlig vært ganske åpenbart at nummer 3 i 3d serien skulle heten San Andreas.....

Selvsagt, det er jeg fullstendig klar over, men GTA: Vice City het Vice City ettersom byen het det.

Navnene på GTA spillene har aldri med untak av Vice City, blitt oppkalt etter byen i spillet, men av bydeler i tideligere spill....

Tittelen til spillet trenger nødvendigvis ikke å gjenspeile navnet til byen(e).

Lenke til kommentar

Du aner ikkje kor masse tid som er brukt på det spelet. Ein gong spelte eg på San Andreas så lenge at alle bilane forsvann, var eit par igjen som det var bomber i og eit par som eg hadde brukt. :mimre:

Lasta også ned på 100vis av bilar til Gta...laga bilar...laga alt mulig. Lasta ned eit program som eg kunne endre all grafikk med. Burger City, Snowball City...ai ai ai...det var tider det.

Lenke til kommentar
Burger City, Snowball City...ai ai ai...det var tider det.

Hehe. Ja de to husker jeg.

Jeg satt også i _evigheter_ og spilte GTA. Brukte også evigheter på internett i søk etter GTA-greier. www.gouranga.com husker jeg fortsatt. Ja, det minner meg på de gangene jeg kjørte rundt i evigheter mens jeg hørte etter den lyden gouranga-gjengene laget. Var i full ekstase når jeg fant en, og da linet jeg opp bilen, og moste over dem alle.

Nei, dette begynner å bli en mimretråd over GTA. Ikke at GTA ikke fortjener det altså.

Lenke til kommentar
Jeg tror dere kan roe ned snakket om at det kommer til PC. Rockstar har jo sagt at det kun kommer til PS2, men det tviler jeg vel på.

"The new GTA game will be Sony PlayStation2 Exclusive."

sånn har det vert med både gta3 og vice coty, så det er ikkje noko og ta så altfor alvorleg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...