Gå til innhold

GTA: San Andreas Features :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Venter på PC-versjonen jeg. Da kommer alt det Merlin sa, pluss litt ekstra på grafikk, gameplay og lyd... :D

ikke minst bra kontrollers og grafikk som ikke suger (ps2 :roll: )

nei, det kommer til å bli konge! topper det hl2?? ahh, stemmer det, hl2 har ikke kommet ut enda når dette kommer til pc.. hehe.. :laugh:

Lenke til kommentar

Syns det er å overdrive hvis man sier at grafikken og lyden suger...

Grafikken er helt ok. Greit nok at den er litt bedre på PC og XBOX, men den er ikke DÅRLIG på PS2.

Og lyden fra PS2 koblet opp til surroundanlegget med DTS-lyd er ikke noe å utsette på...

Kontrollen er vel en vaneskak. Liker den godt på PS2.

Men det er nå min mening... :hmm:

Lenke til kommentar

en ps2 i dag er jo milevis fra dagens oppdaterte datamaskiner, både i grafikk og lyd.. Derfor syntes jeg at pc-brukere burde ha høyest prioritet i gamer-markedet da de er de mest trofaste..

Så hvis de lager ett san-andreas spill som skal passe til ps2 først, blir det langt fra det til det som kunne ha vært hvis det skulle bli laget en egen versjon fra skratch til pc...

Lenke til kommentar
Derfor syntes jeg at pc-brukere burde ha høyest prioritet i gamer-markedet da de er de mest trofaste..

Hvor har du dette fra? Det er mye mer piratkopiering på PC enn noen annen platform. Ikke rart utviklerene begynner å miste interessen.

Joda, men det er jo av den enkle grunn av at det er en av de største brukergruppene... selv om konsollene har blitt kjempestore den siste tiden er det alikevel til pc de store tingene kommer først.. nye skjermkort, raskere minne, alle mulige driveroppdateringer og tweaks.. konsoller er så stasjonært, statisk og kjedelig, dessuten er det begrenset levetid på de...

Pc'en vil leve videre, uten å bytte navn til pc2, 3 eller 4.

Ontopic: Spillene burde bli laget fra skratch til sin plattform med fokus der det kan bli best for å levere mest mulig opplevelse til brukeren, _istedenfor_ å portere spill fra en dårlig konsollvariant til en litt oppgradert utgave som i tillegg er basert på en årsgammel release...

og piratkopiering er det overalt, pc,ps2,gba, you name it..

men 500,- pr. spill må vi alle betale

(misforstå meg rett, de spillene jeg bruker har jeg lisens på)

Lenke til kommentar

Grafikk er jo ikke en prioritet i GTA III og utover. Det kan ikke kombineres med enorme spillområder med en drøss biler og mennesker. Så derfor blir det (heldigvis) underprioritert i forhold til det som gjør GTA-serien så utrolig bra.

Lenke til kommentar

hørt om draw distance...?

hehe.. tulla bare...

en ting har gjort gta stort gjennom flere år.. gameplay... det som er skikkelig bra er at de klarte å få det så bra når de konverterte fra top-down-view til 3d.. helt utrolig faktisk!

Lenke til kommentar
six times as large as Vice City :thumbup:

men ingen mp ?

Foreløpig ikke bekreftet, men mye tyder på at det blir det med tanke på at ingen av de andre spillene har hatt støtte av dette, hvis du ser bortifra Mult Theft Auto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...