Gå til innhold

Transformers!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste roboten jeg husker er en dinobot som het Grimlock.

Han var skikkelig kul. Han var drittlei av å være superhyperintelligent, og bygde en maskin for å overføre alt minnet sitt til lederen for autobotene, så han kunne bli "dum" som de andre dinobotene som bare gikk og drakk vann og gjorde ingenting. Back to nature. Også lagde han ubermegadødsroboten Megatron (som var flere andre autobots kobla sammen)

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Eneste roboten jeg husker er en dinobot som het Grimlock.

Han var skikkelig kul. Han var drittlei av å være superhyperintelligent, og bygde en maskin for å overføre alt minnet sitt til lederen for autobotene, så han kunne bli "dum" som de andre dinobotene som bare gikk og drakk vann og gjorde ingenting. Back to nature. Også lagde han ubermegadødsroboten Megatron (som var flere andre autobots kobla sammen)

Nei nei nei.. Det der va jo helt feil.

Megatron var jo sjefen for Decepticons.

Lenke til kommentar

Bomma litt på navnet da. Husker bare en spesiell episode der Grimlock ga fra seg intelligensen sin til Autobot-kongen, og som en siste gest aktiverte han uberroboten han hadde laget, som var flere nye autobots joina sammen til en stor.

Fulgte med på tegnefilmene på Sky Channel hos tante når jeg var liten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Bomma litt på navnet da. Husker bare en spesiell episode der Grimlock ga fra seg intelligensen sin til Autobot-kongen, og som en siste gest aktiverte han uberroboten han hadde laget, som var flere nye autobots joina sammen til en stor.

Fulgte med på tegnefilmene på Sky Channel hos tante når jeg var liten.

Hehe.. Så nettop den episoden. OG var robotene Grimlock laga som fikk intelligensen. Og de robotene kunne bygge seg sammen til Computron, som var ubersmart :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...