Tom@frogner Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) ...av klaging og syting her om folk som poster i feil forum..... Skal aldri aldri aldri skrive noe mer her... faen folkens... hva med å svare de som skriver her inne i steden for å trykke ut av dere kjipe kommentarer til dem som bommer iblant!!! GRRRRRRRRRRRRRRR!!! Endret 15. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Jeg trur din tråd også blir stenkt, men jeg er ikke helt uenig med deg. Det er sluttet en del erfarene folk i dette forumet pga dette du nevner. Endret 15. mai 2004 av John Kr Lenke til kommentar
nogard Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Skjønte posten din nå, og er helt enig med deg Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 VI har vel en del som ikke er gamle nok til å drikke øl her, som heller gjør hva de kan for å leke moderatorer. Sånn er det på alle forum, dessverre. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jepp, er ikke gøy når folk syter om skrivefeil og store bokstaver. Jeg tør knapt bruke en eller eller sånn nå for tiden. Det trenger ikke å være så dødsseriøst, her på dette forumet. Sett flere ganger folk som har postet under 10 mld her på forumet, og blir flambert fordi de BRUKER CAPSLOCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OG SÅNN! fOR IKKE SÅ SNAKKE OM DETTE ELLER DETTE Vær snill med hverandre! Hvis noen bruker Capslock eller ?????????? i topic, så holder det at det kommer en mld om det. Og ikke 10 til med hater ditt og datt. Ola_Lompa, ikke stikk her i fra. Bli heller med å gjøre HW forumet til en trivelig plass. MVH Øyvind Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 ganske enig at folk kan overreagere når noen poster i feil forum, men herregud det må da vere mulig å klare å trykke på riktig da, visst du skal spør om hvilken CPU som er å anbefale så trykker du ikke på Skjermer, Skjermkort Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Saken er er når forumet har så mange brukere, er det veldig greit å legge poster under rett kategori, så blir det lettere å finne fram ( men det er nok av wannabe-moderatorer ja ) Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Syns det å holde en stram linje på å opprette tråder i rett forum, er helt kurant. Disse bedreviterene som absolutt _må_ skrive "feilpost" i innlegget sitt istedenfor å bare trykke på 'report' knappen, kunne vi vært foruten. La moderatorene gjøre jobben! Edit: Tror for øvrig at ikke alle ser 'forum kategorier' lista på venstre side. Den kan vel gjøres litt mer tydelig (slik at det blir lettere å få øye på den) slik at man ser at det er flere forum å opprette tråder i enn Hardware forumet. Endret 15. mai 2004 av Inkognito Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 QUOTE (Ola_Lompa @ 15/05/2004 : 11:17) ...av klaging og syting her om folk som poster i feil forum..... Skal aldri aldri aldri skrive noe mer her... faen folkens... hva med å svare de som skriver her inne i steden for å trykke ut av dere kjipe kommentarer til dem som bommer iblant!!! GRRRRRRRRRRRRRRR!!! Skal du aldri skrive noe mer her? Det var da virkelig et tap for oss må jeg si. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) For min del så gjør det ikke noe om noen skriver en liten notis i innlegget om at det er en feilpost. Men når folk begynner med PM osv. så er det bare irriterende. Selv bruker jeg når jeg leser en post som er feil postet, så skriver jeg innlegget, så skriver jeg bare en liten notis/et tips om det, blir bare tull å skrive et innlegg om at trådstarter feil poster. Noe sir meg at et X antall brukere kommer til å se stygt på meg etter denne posten Endret 15. mai 2004 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Feilposting kan vi ikke ha noe av, vi må ha det ryddig her. Ellers så tar det 5 ganger så lang tid og lese Versalier som det gjør og lese Minuskler. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) QUOTE (Inkognito @ 15/05/2004 : 11:49) Syns det å holde en stram linje på å opprette tråder i rett forum, er helt kurant.Disse bedreviterene som absolutt _må_ skrive "feilpost" i innlegget sitt istedenfor å bare trykke på 'report' knappen, kunne vi vært foruten. La moderatorene gjøre jobben!Edit: Tror for øvrig at ikke alle ser 'forum kategorier' lista på venstre side. Den kan vel gjøres litt mer tydelig (slik at det blir lettere å få øye på den) slik at man ser at det er flere forum å opprette tråder i enn Hardware forumet. Er vel for å gjøre andre brukere oppmerksom på at du har rappotert det slik at de slipper å rapportere det selv. Er ikke noe vits å rapportere samme tråden/posten flere ganger. Det skaper bare surr og irritasjon blandt moderatorene (vil jeg tro). EDIT: enig med Snabben sin post over... EDIT2: Enig med icecraven sin post under... Endret 15. mai 2004 av schmelck Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hvorfor skal folk bli sure for rettningslinjer? Enig i at man ikke trenger å skrive 10 poster om "feilposting" for en som har 1 innlegg i forumet. MEN, det går ann å poste i riktig kategori selv om man er fersk. Folk generelt er vel ikke så dumme at de ikke forstår at en nyhet ikke skal i "Hovedkort, prosessor og minne" kategorien (bare et eksempel)l. Det som også er litt interessant er at du som har postet dette har 1stk innlegg. Hvorfor ikke bruke den kontoen du har brukt her tidligere (om du har en). Det er igjen forbanna idioti å opprette kontoer for å KLAGE på forumet. Er du ikke fornøyd med regler/moderatorer? Neivel, så finn på noe annet Dessuten, til de av dere som tror at har noe å si på seriøsitet. Dere missforstår nok, det er bare å lære seg bruken av slikt. ???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er unødvendig, 1 holder. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Bra forum = et ryddig forum Og det er ikke alt for vanskelig å poste riktig. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Det finnes folk her på forumet som legger alt for mye vekt og energi i det at en bruker feilposter, for å ikke si at det er en del her som absolut må få andre til å fremstå som idio ter. Det må da gå ann å respektere andre sine meninger? At en person ikke skriver helt 100% er da heller ikke noen grunn til å komme med tåpelige utsagn, husk det finnes folk her som aldri har lært norsk på skole i samme grad som dere som er her. Personlig så er det greit å komme med feilpost i inlegget, men hvis du først skal poste så kan du like godt prøve å svare på trådstarter og ikke noe som for eksempel : Feilpost Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 QUOTE (Ola_Lompa @ 15/05/2004 : 11:17) ...av klaging og syting her om folk som poster i feil forum..... Skal aldri aldri aldri skrive noe mer her... faen folkens... hva med å svare de som skriver her inne i steden for å trykke ut av dere kjipe kommentarer til dem som bommer iblant!!! GRRRRRRRRRRRRRRR!!! Når jeg tenker meg om så er det jo litt rart at du er "drittlei" i dette forumet, du er jo helt ny med kun 1 posting. Hmmmm........... Kanskje du har byttet navn Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 QUOTE (John Kr @ 15/05/2004 : 12:07) QUOTE (Ola_Lompa @ 15/05/2004 : 11:17) ...av klaging og syting her om folk som poster i feil forum..... Skal aldri aldri aldri skrive noe mer her... faen folkens... hva med å svare de som skriver her inne i steden for å trykke ut av dere kjipe kommentarer til dem som bommer iblant!!! GRRRRRRRRRRRRRRR!!! Når jeg tenker meg om så er det jo litt rart at du er "drittlei" i dette forumet, du er jo helt ny med kun 1 posting. Hmmmm........... Kanskje du har byttet navn Er enkelte som bare oppretter sin offesielle klagekonto Lenke til kommentar
insider Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Det må jo selvsakt være retningslinjer på et forum, uten dem hadde dette forumet vært en mølje av poster som ingen finner fram i. Skal egentlig ikke være så veldig vansklig å poste i riktig katorogi. Men poster som er bare "feilpostet" blir jeg også irritert på, dette er helt unødvendig. Burde heller skrive et svar og skrive en notis som nevnt over her. Endret 15. mai 2004 av insider Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 QUOTE (schmelck @ 15/05/2004 : 12:04) QUOTE (Inkognito @ 15/05/2004 : 11:49) ...Disse bedreviterene som absolutt _må_ skrive "feilpost" i innlegget sitt istedenfor å bare trykke på 'report' knappen, kunne vi vært foruten... Er vel for å gjøre andre brukere oppmerksom på at du har rappotert det slik at de slipper å rapportere det selv. Er ikke noe vits å rapportere samme tråden/posten flere ganger. Det skaper bare surr og irritasjon blandt moderatorene (vil jeg tro). Mener dette har vært oppe til diskusjon før, hvor det har kommet fram at alle 'report' meldinger om samme tråd havner i en 'innboks', som bare er for den aktuelle tråden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Eg ser ikkje problemet med personer som nevner for trådstarteren: -For masse caps -Dårlig emnefelt -Feilpostet osv.... ...så lenge vedkommande har noko å sei angåande topic. Det er vel bedre at ein bruker påpeiker at det er ting i tråden som kan føre til at den blir stengt i staden for at den blir stengt. Det kan hjelpe trådstarter til å være obs på slike ting. Denne topic er dårlig, det kan vel alle være enig i og eg håper den blir endra av ein moderator. I staden for å fokusere på at ein person kommenterer dårlig emnefelt osv...men heller sjå på det tråden handler om så er det ikkje noko problem. Til Ola_Lompa...du springer frå eit irritasjonsmoment i staden for å prøve å fjerne det... Endret 15. mai 2004 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg