G2Petter Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hei. Jeg ser på hjemmesidene til Creative at de har laget en lader til Creative Rhomba, sånn at man kan lade den på ledningsnettet i stedet for vha. USB-porten, men jeg kan ikke finne den i noen butikker. Noen som vet hvor den finnes? mvh, Petter Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 http://no.europe.creative.com/estore/product.asp?prod=587 Fåes her. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Jess, men finnes det noen norske webshopper eller butikker som har den, eller er det bare Creative som har monopol på å føre den? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Må nok kjøpe der. Var sånn når jeg skulle ekstra radio/opptaker til min creative jukebox 3. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Var det noen ekstrautgifter i tillegg til den prisen som står oppgitt på hjemmesidene, og hvor store var evt. de? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 frakt fra oslo til der du skal hente den. Noen hundre kroner antar jeg. Greieste er å maile creative om dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå