Tabaqui Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Du kan bare melde deg AV newsletter greia igjen da.. Trykk på den linken til høyre på siden så står det hvordan. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Påmeldt Endret 16. mai 2004 av White_Tiger Lenke til kommentar
Fa^Xe Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Er det bare meg som ikke kommer inn, og får masse "internal server error"-beskjeder? EDIT: *bli irritert på at asetek ikke liker firefox* det skjer her også. kommer ikke inn Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 ikke jeg heller. med opera. Lenke til kommentar
alos Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 meldte meg på, men med min flaks så har dere ikke noe å frykte folkens. (håper jeg vinner ) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Vinner nok ! *teste ny smiley* Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 jag er med [quote]ikke jeg heller. med opera.[/quote] eg bruker Opera å det funka fint Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 hmm.. me to wære meldt på.. sorry dårlig språk Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Der vel postnummer, ikke sant? Det jeg skrev hvertfall... Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) This contest shall not be responsible for any damages, taxes, or expenses that the winners might incur as a result of this contest, or receipt and use of the prize. All federal, state, provincial and local taxes are the responsibility of the winner. Korleis vil dette fungere? Får ein den trekkje frå den danske momsen før ein betalar den norske momsen, og ka må ein då betala toll av? Jaja, eg tar sorgene på forskudd. Edit: Opera må identifisera seg som IE for at sidene til Asetek skal virka. F12 -> Identifiser som MSIE 6.0 Endret 19. mai 2004 av Kvakksalveren Lenke til kommentar
runeah Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jau, da var jeg også på deres sanssynligvis laaange liste! Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Når begge parter tjener på det ser jeg ikke helt hvor lureriet kommer inn. Selvsagt er grunnen til at de avholder en slik konkurranse å få reklame. Det legger de heller ikke skjul på.This competition is a promotion of the VapoChill & WaterChill brand and asetek Inc. jo fler som melder seg på..jo større sjanse har DU for å vinne..? hm.. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Når begge parter tjener på det ser jeg ikke helt hvor lureriet kommer inn. Selvsagt er grunnen til at de avholder en slik konkurranse å få reklame. Det legger de heller ikke skjul på.This competition is a promotion of the VapoChill & WaterChill brand and asetek Inc. jo fler som melder seg på..jo større sjanse har DU for å vinne..? hm.. Jo flere som hører om produktene deres, jo flere vil kjøpe... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Som det står i startinnlegget og på konkurransesidene slippes premiene i tre "hakk" - jo flere som blir med, jo flere premier. atrax: Genial link i signaturen! Les det med lærevilje, alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå