bazzo Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg skal kjøpe meg en php bok for nybegynnere. Tenkte på "Beginning PHP4" eller "Beginning PHP5", hvilken bør jeg velge? Jeg er ganske fersk. Lenke til kommentar
???????? Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Du vil tjene mest på å kjøpe en PHP5 bok. PHP5 er allerede ute med release candidate 2, men det er fortsatt litt vansklig å si når en stabil utgave blir installert på servere rundt på nettet - men det tar nok noen måneder til. PHP 5 kommer med en del store oppdateringer som det kan være kjekt å ha en bok som veileder seg gjennom hvis du er ny med PHP. Det har kommet en del nye funksjoner som ikke vil fungere med PHP4 og det er et minus, men hvis du kikker i manualen så står det hvilke versjoner av PHP funksjonene fungerer på. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Ja, det vil nok lønne seg å gå for php5. Eneste er at du ikke må forvente deg at eventuelle hoster blir å støtte skriptene dine om du bruker PHP5 funksjoner i starten. Men du kan jo fint kjøre RC2 hjemme og styre på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå