Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
endelig et parti som kan kalle seg det nye folkeparti!!!

Helt klart. Du er tydeligvis et resultat av deres geniale manipulasjon. Der du kommer fra er det jo forøvrig et rent FrP-styre - de vant fett på bomringsaken, men gjorde de noe? Nei.

Lenke til kommentar

Hva er poenget med denne tråden. Et folkeparti er et parti som treffer store deler av folket, uavhengig av bakgrunn og bosted. Som oftest vil de 2-3 største partiene kunne kalle seg folkepartier, men Kristelig FOLKEparti er misvisende navn pga lav oppslutning.

Lenke til kommentar

joa, men det må ikke være slik at det er uavhengig av bakgrunn og bosted.

Hvem tror du f.eks stemmer kystpartiet, hvem tror du stemmer NKP etc.

Men, ja, det er vel ikke så mye til diskusjon på dette emnet da. Da blir det mer subjektivt hva man mener om FRP og dets verdier.

Lenke til kommentar
Hva er poenget med denne tråden. Et folkeparti er et parti som treffer store deler av folket, uavhengig av bakgrunn og bosted. Som oftest vil de 2-3 største partiene kunne kalle seg folkepartier, men Kristelig FOLKEparti er misvisende navn pga lav oppslutning.

lukter jeg en rettssak? saksøke dem for å være misvisende? ;)

Lenke til kommentar

Hørte forresten nylig at FrP er landets mest forhatte parti. Dvs.: I en undersøkelse om hvilket enkeltparti folk mislikte mest, gikk FrP av med seieren.

Vet ikke om det er sant, men det høres logisk ut ;)

Noen som har hørt om undersøkelsen?

Lenke til kommentar

hehe.. hvorfor det nye folkeparti?? hm..kanskje fordi de vil ikke kutte ned på sykehus el.l. som har lite fra før, vil kutte ned på skatter og kanskje det viktigste vil at 100% av bilavgiften skal gå til veier og ikke til andre tiltak for per i dag brukes ca. 60% på andre ting.. ;)

Lenke til kommentar

b1n2, hvor skal vi ellers få penger fra, hvis ikke skatter og avgifter?

Kuttes bilavgiten, må en annen skatt eller avgit økes...

Hvis de da ikke klarer å finne andre inntekter. (litt kjipt å bruke oljefondet, fordi jeg vil gjerne ha en pensjon når jeg blir gammel, og det fører til mer inflasjon vel...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...