B4stian Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 endelig et parti som kan kalle seg det nye folkeparti!!! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 endelig et parti som kan kalle seg det nye folkeparti!!! Hvorfor? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Argumentasjonen er slående. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 endelig et parti som kan kalle seg det nye folkeparti!!! Helt klart. Du er tydeligvis et resultat av deres geniale manipulasjon. Der du kommer fra er det jo forøvrig et rent FrP-styre - de vant fett på bomringsaken, men gjorde de noe? Nei. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Argumentasjonen er slående. Jepp er allerede overbevist jeg Lenke til kommentar
Decline Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Folkeparti bestående av gamle særinger og unge jyplinger som slår meningsmotstandere. Ihvertfall min erfaring. Mens de tenkende proletarene joiner RV og AKP Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Eller er uavhengige og tenker selv. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Folkeparti for folk som liker sexskandaler og ekskluderinger, og som samtidig ikke liker Mullah Krekar og andre utlendinger. Ok da, nå er det vel gasnke mange som ikke like Mullah Krekar, menmen... Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hva er poenget med denne tråden. Et folkeparti er et parti som treffer store deler av folket, uavhengig av bakgrunn og bosted. Som oftest vil de 2-3 største partiene kunne kalle seg folkepartier, men Kristelig FOLKEparti er misvisende navn pga lav oppslutning. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 joa, men det må ikke være slik at det er uavhengig av bakgrunn og bosted. Hvem tror du f.eks stemmer kystpartiet, hvem tror du stemmer NKP etc. Men, ja, det er vel ikke så mye til diskusjon på dette emnet da. Da blir det mer subjektivt hva man mener om FRP og dets verdier. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Likte ikke FRP før jeg ble overbevist av posten til b1n2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hva er poenget med denne tråden. Et folkeparti er et parti som treffer store deler av folket, uavhengig av bakgrunn og bosted. Som oftest vil de 2-3 største partiene kunne kalle seg folkepartier, men Kristelig FOLKEparti er misvisende navn pga lav oppslutning. lukter jeg en rettssak? saksøke dem for å være misvisende? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 som en god amerikaner han er: sannsynligvis. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hørte forresten nylig at FrP er landets mest forhatte parti. Dvs.: I en undersøkelse om hvilket enkeltparti folk mislikte mest, gikk FrP av med seieren. Vet ikke om det er sant, men det høres logisk ut Noen som har hørt om undersøkelsen? Lenke til kommentar
OeO Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 leste om den, frp på første, krf på andre. Spørsmålet var vel enten hvem de mislikte mest, eller det partiet de minst ville se i regjerning elns... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 hehe.. hvorfor det nye folkeparti?? hm..kanskje fordi de vil ikke kutte ned på sykehus el.l. som har lite fra før, vil kutte ned på skatter og kanskje det viktigste vil at 100% av bilavgiften skal gå til veier og ikke til andre tiltak for per i dag brukes ca. 60% på andre ting.. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 b1n2, hvor skal vi ellers få penger fra, hvis ikke skatter og avgifter? Kuttes bilavgiten, må en annen skatt eller avgit økes... Hvis de da ikke klarer å finne andre inntekter. (litt kjipt å bruke oljefondet, fordi jeg vil gjerne ha en pensjon når jeg blir gammel, og det fører til mer inflasjon vel...) Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 latterlig tråd og latterlige svar. stenges. (*nulltoleranse ovenfor P&R*) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg