Gå til innhold

21" LCD Samsung

Pirka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fattern kjøpte en slik en for å bruke på kontoret og jeg satt den opp til han. Designmessig synes jeg den er nydelig å se på, bildet (vanlig kontorbruk) var også krystallklart og pent. Spillmessig kvalitet har jeg ikke testet, men den er vel ikke blant de verste.

Jeg må si je ble overasket over hvor bra den egentlig var - hadde lissom ikke de helt store forhåpningene til en Samsung skjerm...

*Tronaldo*

Lenke til kommentar

Jeg er en stor Generals ZH freak !!! Om det er noen forskjel på gosthing i spill om man spiller skytte spill eller rts ?

Det som gjør meg sugen på skjerm er prisen på 5000 !!!. Får denne fra en politi auksjon, altså skjermen var tyvegods men ingien som har meld seg. :no:

:thumbs:

Lenke til kommentar
Jeg er en stor Generals ZH freak !!! Om det er noen forskjel på gosthing i spill om man spiller skytte spill eller rts ?

Det som gjør meg sugen på skjerm er prisen på 5000 !!!. Får denne fra en politi auksjon, altså skjermen var tyvegods men ingien som har meld seg. :no:

:thumbs:

Stooor forskjell på ghosting i fps-spill og strategi! (mye mer i fps-spill, tror neppe du vil merke noe i strategi spill i det hele tatt)

Lenke til kommentar
Hvor fant du denne politiauksjonen??

5000 er dritbra, hvis ikke den er betydelig skadet...

Det er ingien skade på skjermen, det mangler kabler og drivere men dritt i det.

Jeg tar den !!!

PS: Haugesund politidistrikt.

Lenke til kommentar

Genialt!!!

Lurer på om det finnes sånne i Oslo også...

Allikevel hører jeg det er mye raning på gang på sørvestlandet, så kanskje det er mer aktuelt der :)

EDIT: merka jeg brukte litt VEL sossete språk.. beklager det :p

Endret av smeboe
Lenke til kommentar

Samsung 213T er nydeleg den.

Nokon skavanker har den selfølgeleg.

Har ein tendens til å vere litt for raud i alle farger.

Har nok litt for mykje etterslep til at den er ein anbefalt spel skjerm.

I NFS Underground så ser du etterslepet, det same gjer du i trackmania, men ikkje så mykje at det går ut over den jevne spel opplevelsen.

Men ellers er den ein ganske god skjerm, og som LCD-testar under Øivinds styre, så har jo eg også sett ein del lcd skjermar sidan me begynte.

mvh

JanEirik

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Hvis man begynner å klage på ghosting i RTS-spill er man f*** meg nøye på det :D:D:D

Ja, RTS spel er vel like ghost fritt som minesveiper i Windows. Så det einsate ein kan oppleve på ein god skjerm er då tearing, men det er vel skjermkortets feil og ikkje skjermen.

Når testgruppa har testa skjermen har me forsatt tilgode å sjå ghosting i minesveiper, og då har me tatt bretta fort altså ;)

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...