plexiknut Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg har bestillt dette kortet http://komplett.no/k/ki.asp?sku=120304&cks=PRL Hvilken drivere mm. må/bør jeg legge inn,og i hvilken rekefølge? Er d i d hele tatt forskjell på Powercolor og Sapphire kortene? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Last ned siste drivere fra ati her Du trenger kun dem om du ikke kjører reinstallasjon på maskinen din. Powercolor er "billig", mens sapphire er litt dyrere. Tviler på at det er den store forskjellen i praksis, det er samme gpu på begge kort så.. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Merke skal ikke ha noe å si! Ensete forskjellen er vel kjølingen! Ta det billigste du! Lenke til kommentar
wiak Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 PowerColor sin har høyrere clock på core da Lenke til kommentar
Zedius Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Powercolor sitt har betydelig mindre kvalitet. Jeg måtte sende mitt inn igjen rett etter jeg fikk mitt. Hvis du tar en sjangse på det, så er Powercolor sitt bedre ytelsesmessig, men du vil vel ha et kort som virker... Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Mitt virker helt perfekt!!! Har til og med setti minnekjølere og vga silencer på det og har bare hatt det i 3uker!!!! Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) jeg har powercolor 9800 pro også, har hatt det i 3 uker og er stor fornøyd. vist jeg skal si noe negativt om det kortet må det være at dem originale kjøleren bråker mye Endret 19. mai 2004 av MAtroxX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå