Gå til innhold

Xbox'en min hakker cd'ene

Anbefalte innlegg

Kjøpte nettopp Xbox Special Edition, var kjempe fornøyd og spillte Halo mye (seff)!

Plutselig merket at det var mye hakker bakpå cd'en, jeg har vel hakket det litt tenkte jeg. Kjøpte nettopp nytt spill (Morrowind GOTY) og det var jeg ekstra forsiktig med, for å unngå hakker...

Men det er også blitt hakkete. Det er hakker som går med cd'en.

Noen som har samme problemet???

Noen som vet om en måte å fikse problemet på???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville gått tilbake til butikken (hvis du kjøpte den ny...) og forlanget å fått en ny xbox, evt. fått reparert den du har nå! Ta med deg de to cd-ene og og vis dem hvordan de blir etter en tur i xbox-en!

Hvis du har modifisert den kan du nok ikke gjøre annet enn å kjøpe deg ny DVD rom å sette denne inn, kan jo evt. prøve å fikse den selv men tror ikke det er å anbefale...

Lykke til ihvertfall!

Lenke til kommentar
Kjøpte nettopp Xbox Special Edition, var kjempe fornøyd og spillte Halo mye (seff)!

Plutselig merket at det var mye hakker bakpå cd'en, jeg har vel hakket det litt tenkte jeg. Kjøpte nettopp nytt spill (Morrowind GOTY) og det var jeg ekstra forsiktig med, for å unngå hakker...

Men det er også blitt hakkete. Det er hakker som går med cd'en.

Noen som har samme problemet???

Noen som vet om en måte å fikse problemet på???

Du får vel bare gå å klage til butikken da! ;)

Lenke til kommentar

Siden du har uansett åpna den og ikke vil få dekt det på garantien , så kan du uansett bare chippe den .

For da er det jo å bare legge spilla rett inn på hdd`en.

Jeg personlig bruker ikke dvd`romen mer en 2-3 ganger i året etter at jeg chippa den.

Lenke til kommentar
Siden du har uansett åpna den og ikke vil få dekt det på garantien , så kan du uansett bare chippe den .

For da er det jo å bare legge spilla rett inn på hdd`en.

Jeg personlig bruker ikke dvd`romen mer en 2-3 ganger i året etter at jeg chippa den.

Genial ide..... :thumbup:

Tror faktisk jeg er nødt til å gjøre det !

Lenke til kommentar

For de første kan de se det på de to klistrelappene som man vanligvis stikker hull på (noen tar av denne på en finurlig måte men...) og for det andre vil jeg tippe at man vil se spor av det under føttene ettersom den plastikken som sitter under føttene blir igjen og denne måtte ihvertfall jeg stikke hul på for å få skrudd opp xbox-en!

Uenig i at en uchippet xbox bare er skrot, men foretrekker definitivt en moddet en :)

Lenke til kommentar
For de første kan de se det på de to klistrelappene som man vanligvis stikker hull på (noen tar av denne på en finurlig måte men...) og for det andre vil jeg tippe at man vil se spor av det under føttene ettersom den plastikken som sitter under føttene blir igjen og denne måtte ihvertfall jeg stikke hul på for å få skrudd opp xbox-en!

Viss folkene som skal reparere min Xbox, ser at litt av undersiden (kun undersiden) er blitt tuklet med, hva skjer da???

Jeg kan jo si at jeg åpnet Xbox'en for å rense den for støv, for å se om dvd'rommen ble bedre :roll: ?

Lenke til kommentar

Du mister garantien fra Microsoft, men du har uansett 2 eller 5 års reklamasjonsrett mot produksjonsfeil. Denne gjelder uansett om du har garanti eller ikke. Mange gjemmer seg bak garantien sin, men så lenge kjøpsloven gir deg bedre betingelser er det den som gjelder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...