brusher11 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg installerte i går et nytt tv-kort, et Leadtek Winfast Tv2000 XP Expert. Maskinen er på 1.3 GHz, 512 ram og masse ledig plass på disk. Når jeg prøver å gjøre opptak, hakker det veldig mye på opptaket etterpå. Jeg har slått av alle andre programmer. Kun programvaren til tv-kortet som var på, men likevel... Noen forslag til bedring? Har jeg rett og slett for liten maskin? Thanx! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Det går sikkert ann å stille fps og eventuelt oppløsning! Hvilket format er det du skriver til foresten? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 *Dårlig topic i forhold til hva du egentlig lurer på* Lenke til kommentar
brusher11 Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Det går sikkert ann å stille fps og eventuelt oppløsning! Hvilket format er det du skriver til foresten? MPEG-2 Optimal Quality Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Det går sikkert ann å stille fps og eventuelt oppløsning! Hvilket format er det du skriver til foresten? MPEG-2 Optimal Quality Sett det på .avi, .divx, .xvid e.l hvis det er mulighet for det! Da blir i allefall filene mindre! Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 MPEG encoding tar utrolig mye maskinkraft. Prøv å sette ned kvaliteten på opptaket, og se om det blir mindre hakking da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå