Amadeux Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Nettopp kjøpt et Sapphire R9800 Pro-kort, av gammel vane måtte jo kortet umiddelbart klokkes. Noe som forøvrig gikk fint, 415/370. Nå har jeg i tillegg montert Arctic Cooling's VGA Silencer, og kjøpt Revoltec ram freezers. Med GPU-kjøleren montert, passer ikke minnekjølerne Ca 2-3mm for høye til at de kan påmonteres for å være eksakt. Siden jeg er "grønn" på dette området, noen som har tips om letteste måte å få frest ned de nødvendige mm? (Kjølerne er i kobber) Takknemlig for alle (seriøse) tips Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) www.netconnection.no har noe trur jeg Endret 14. mai 2004 av Tom80 Lenke til kommentar
Amadeux Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Det er Revoltec BGA ram freezerne i kobber jeg har, lurte bare på om det finnes et "kjerringråd" for å få skviset disse på minnet mellom skjermkortet og VGA Silencer'n. Edit: Seff kan jeg finne frem metallfila Ååååååh, så nærme men dog så fjernt Endret 14. mai 2004 av Amadeux Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) bruk en dremel med metall kutte skive;) den tar alt BTW. jeg har KICK ass erfaring med Artic Cooling Vga silencer, jeg får mitt Sapphire 9800pro kort flasha til XT opp til 490/390, uten ram kjølere Endret 14. mai 2004 av Troy Henrik Lenke til kommentar
Amadeux Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) 1000 spenn for en Dremel, men har tenkt på det ja edit: har ikke prøvd flashing enda, god kjøling i kabinettet ellers? Endret 14. mai 2004 av Amadeux Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) vis du ikke har dremel, har du stikk sag med metall kutte blad... Det går men da må du finne en fiffi metode å feste ram *heatsinksa* på eller bare bruk metall fil Endret 14. mai 2004 av Troy Henrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå