Exeter Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg har Premier 6.0. Er det mulig å gjøre filmen sort/hvit i premier eller må det gjøres i after effects? Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Tror det går ann i premiere men hvis du ikke finner det der så kan du bruke gratisprogrammet virtual dub. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg har oppfattet du kjører Premiere 6.0, nå bruker jeg Premiere Pro. Der er effekten enkelt tilgjengelig ved Window>Effects>Video effects>Image control>Black&white. Hvis ikke kan du lete etter en lignende effekt kalt "Color balance (HLS)" (Står for Hue, Luminance og Saturation). Setter du Saturation til -100 skulle du ende opp med et bra svart-hvitt klipp. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Takker for alle svar. Fant en video setting som het black and white, som jeg bare dro over. Et annet spm, jeg fårtil transistion som heter cross disolve, men alle andre transistions som "dører som åpner seg osv" funker ikke. Er det noe jeg må gjøre annet en å legge "effekten" mellom bildene? Endret 15. mai 2004 av Exeter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå