[-GoMp-] Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hei. Har kjøpt meg LOTR: RoTK på PC. Hvorfor får jeg ikke valgt CO-OP på menyen? Har veldig lyst til å prøve å spille det i LAN! Takk for alle svar Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Har forstått det slik at Co-op modus er bare mulig dersom du har en kontroller som er koblet til din pc. Har også hatt et ønske om å spille det på LAN/Internett men har ikke funnet noen løsning på det Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Seriøst!? Så tragisk Akkurat som NFS:U... *arg@EA* Håper de får til LAN snart på LOTR: RoTK! Noen som har hørt/sett noe om det? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Nei, jeg har ikke hørt noe om noen oppdatering... Synes også at det er irriterende at det ikke er noen mulighet for LAN/net! Du bør ikke satse på noen oppdateringer, men hvis du vil være helt sikker, bør du sjekke EA sin hjemmeside eller bare søk rundt på Google etter rotk oppdatering... *krysser fingrene* Endret 16. mai 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Akkurat dette skuffet meg også. Og selv når du kobler til gamepadder kan man ikke spille mer en 2stk . Spillet er ellers som skapt for co-op. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Noen MÅ jo få til en sånn LAN-"versjon". De gjorde det jo på NFS:U, så det må jo gå an her og? NFS:U var det kanskje lettere å få til på da, siden det var lagd for online gaming..men..vet ikke jeg Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Det skal jo komme Middle Earth Online elller noe sånt, der er jo hele spillet designet for en gigantisk Co-op med mange store slag, men selv får du som regel bare en liten ubetydelig rolle, for eksempel som fotsoldat. Ser fram til det spillet kommer. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 JA Jeg gleder meg også til det spillet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå