Eplenektar1 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Har et par støyende vifter fra enermax som jeg skulle ønsket å kjørt på 7 volt. Eneste minus er at kabelen til vifta er kobla til 4pins molex kontakt. Molex---------molex+viftekontakt.... kan noen hjelpe meg med hvordan jeg skal få løsna viftekablene fra molexkablene? Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) kan forsåvidt gå, men vil ikke ødelegge kabelen heller... [Edit] Men, det som er er at kablene er festa så utrolig hardt med det metallgreiene... Endret 14. mai 2004 av Eplenektar1 Lenke til kommentar
shnilsen Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Det sitter to små pinner i molex kontaktene. Trykk de inn med en litt kjukk nål eller lignende. Vips så er de løsnet. Men kabelen sitter fremdeles i skoen da, ellers må du klippe. Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 det emd å ta ut kablene fra molex er null stress, det er kablene til vifta som er kobla sammen med kaablene til molex :/ Lenke til kommentar
shnilsen Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Eeeeh. Da har jeg bare brukt klippetanga til slikt jeg Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Bare trykk sammen de "pinnene" som er inni kontakten, med en spisstang e.l. Da er det bare å dra de ut, og koble om på kontakten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå