_dAwn_ Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 når jeg prøver blir det bare lagt til c: ikke minnekortet. noen forslag har ikke noe annen tilkoblin her jeg er nå...... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Det er ikke mulig å sende filer via bt direkte til minnekortet, men hvis du browser telefonen via bt først, så kan du velge hvilken mappe du vil sende til. edit: Jeg trodde ikke det var mulig, men fant så ut at det går. Dette rettet jeg derfor opp. Endret 15. mai 2004 av It's me Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 problemet er at jeg ikke er hjemme..... har kabel/m.kort leser/bt der! kjipent det da...! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Som jeg rettet opp i den forrige posten min, så der dette ann. Jeg beklager at jeg her kom med feil informasjon. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 ingen problem. sliter med å få SDS til å funke med BT nå.... blah... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 ingen problem. sliter med å få SDS til å funke med BT nå.... blah... Ja, det er et rent h..... som jeg har gitt opp. Si ifra hvis du finner en måte SDS fungerer godt med BT. Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Var det virkelig ikke med UBS-kabel til SX1 når du kjøpte den? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Var det virkelig ikke med UBS-kabel til SX1 når du kjøpte den? Jo, han sier jo ikke at det ikke gjorde det. Bare at han har den hjemme. Det fungerer ikke så bra å overføre større filer til SX1 via BT. Har prøvd dette selv, men det fungerer ikke å velge hvor man skal lagre filene slik som på 6600 hvor du kan velge om det skal være på Telefon minnet eller minnekortet. Dette betyr da at man bare kan overføre mindre filer til SX1 via BT og deretter flytte de til minnekortet ved hjelp av Fxexplorer eller noe lingnende Lenke til kommentar
It's me Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Var det virkelig ikke med UBS-kabel til SX1 når du kjøpte den? Det følger med datakabel med alle SX1 telefoner, i motsetning til en del nokiatelefoner... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det følger med datakabel med alle SX1 telefoner, i motsetning til en del nokiatelefoner... Eh, ikke til alle siemenser heller Men du hintet sikekrt til nokia 6600 (Som det ikke eksisterer datakabel til engang) Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 har overført filer som er fra 3-5 mb til sx1 min uten problem via bt. bruker programvaren som følger med telefonen. da kan jeg gå direkte på minnekortet. men bt og sds er ikke alltid sammarbeidsvillig da her på fattern sin maskin.... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Men du hintet sikekrt til nokia 6600 (Som det ikke eksisterer datakabel til engang) Genialt med en proff telefon å ikke legge ved hverken datakabel eller høretelefoner. Finnes det ikke datakabel? En dårlig spøk ? on topic: Å overføre filer via BT til SX1 er intet problem, det er bare SDS som ikke alltid er like villig å koble til telefonen via BT. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Genialt med en proff telefon å ikke legge ved hverken datakabel eller høretelefoner.Finnes det ikke datakabel? En dårlig spøk ? Ser ikke no fordle med datakabel vs. minnekortleser eller bluetooth doongle egentlig Kabler mister jeg bare nei: det finnes ingen datakabel og hvorfor skal de legge ved hodetelefoner? tror du mente handsfree... Endret 16. mai 2004 av Remerser Lenke til kommentar
It's me Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Genialt med en proff telefon å ikke legge ved hverken datakabel eller høretelefoner.Finnes det ikke datakabel? En dårlig spøk ? Ser ikke no fordle med datakabel vs. minnekortleser eller bluetooth doongle egentlig Med en datakabel kan du opppdatere firmwire'en selv. Du kan ikke oppdatere fw via bt, ir eller minnekortleser. Ikke alle har ir/bt/minnekortleser, og de må da kjøpe dette i tillegg. Men å ikke kunne oppdatere telefonen sin selv ser jeg som et gedigent minus. Mente høretelefoner/headset ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå