Gå til innhold

Bilde AV LG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo en del bilder av amobil's test av mobilen da, men regner med du har sjekket ut denne.

Av min erfaring med G5400, kan jeg ikke annet enn å fraråde deg å kjøpe LG-mobil!

Bare etter en liten måned, har nå høytaler gått i stykker. Massevis av software feil, slik som at jeg til stadighet må skru av og på mobilen for å ringe ut, skru av/på for å koble på internett. Noen ganger du skal gjøre noe restarter den seg av selg selv.

Oversettelser, altså norsken, er helt elendig! Kanskje flisespikkeri, men er litt irriterende og se "sletter?" når de spør om du skal slette en melding. Og "tilbaka" når du skal bak.

Når du skriver SMS, og skal gå inn på symbollista, står det "AM" istedet for "*".

Og på instillinger er det noe som heter "tale--".

Virker som om de har hatt en svært stram "deadline" for å lansere denne telefonen.

Men, husk, dette er G5400, så du kan ikke direkte overføre dette!

Lenke til kommentar
Stor er den ikke, men den er ikke liten heller! ;)

synes den er stor jeg, men skjermen i fronten funker jo som speil når den er klappet og vridd sammen :laugh:

Kameraet er på siden og den har antenne på utsiden (grøss)

Tenker menyene er standard lg og de er veldig greie egentlig, klone mellom nokia sine (3310 ol sine) og samsung sine

Lenke til kommentar

kan ikke si meg imponert over den LG7100, elendig kamera til mørke omgivelser..

veik prosessor

Mens menyene er relativt kjappe i responsen, sliter telefonen med treg oppdatering både ved skriving av tekst og meldinger. Bare det å hoppe fra bokstav til bokstav i kontaktlisten krever noen sekunders tenketid, mens åpning av tekstmeldinger tar 1-2 sekunder og åpning av MMS-meldinger, bilder og spill kan ta helt opp mot 15 sekunder!

Huff huff.. ikke hadde jeg giddet å vente på den telefonen da..

Og i tillegg bare kunne bruke LG sertifiserte programmer..

Nope.. da er ikke denne telefonen noe for meg

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Alt er ikke oppløsning. Linse og brikke har minst like mye å si... Fargegjenngivelsen og skarphet skiller sterkt.

Pr idag er nokk 6600 og e700 best, men snart kommer jo 1 mp mobiler... (Ikke at man har bruk for det, er jo mere en "morrofunksjon" så langt pga. begrensingner)

minnet er dårlig, men skikkelig lekker tlf...

OLED skjermen blir vist et speil ved å trykke en knapp eller no... (tror jeg iallefall :p)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Det er jo den beste oppløsingen du får på markedet i norge da så kameraet er nok ganske bra.

Er nok ikke det beste kameraet

nokia 6600

siemens sx1

ericsson p900

For å nevne noe er mobiler som har like bra oppløsning

Skrev at den hadde den beste oppløsningen som er mulig å ha på kameratelefoner i Norge. Jeg skreiv ikke at det var det beste kameraet på markedet. Så der misforsto du litt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...