Gå til innhold

trimming


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Du må nok borre opp sylinderen og få nytt stempel, du må ikke stille på forgasseren etterpå, men det ville jeg gjort.

 

Som noen over nevnte så er det ofte en plombering som kan fjernes, det gjorde gamlingen, han fikk 8 hester mere sånn ca på en liten 15 hesters Honda. Ble merkbar forbedring.

 

Hvis du begynner å skru på motoren så er det lurt å bytte nesten alt av pakninger som du kommer over.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 år senere...

Hvis det er en DT 30 C er det ingen plombe som kan fjernes, det er heller ingen

større motorer å hente deler fra. (DT 40 C er 2 syl.)

 

Man kan hente litt ekstra effekt ved å bytte reed-ventilene til fiber & fjerne stoppere.

 

For høyere effekt må man file innsug og eksosporter, samt bytte eksostuben i stammen.

Forgassere og innsugningsplate må også byttes.

Fikk blueprints og deler fra usa, men hele greia kostet over 20K.

Vil heller anbefale en større motor hvis vekt ikke er noen begrensning.

Lenke til kommentar

Ok da er det vel 25 og 30 som er samme da, var ikke helt sikker, men jeg hadde ikke goddet å koste 20k på min suzuki 3syl 95 mod som jeg kjøpte for 8k..... blir lissom over dobblet så mye som jeg kjøpte den for, da kan man jo like godt kjøpe en mye større motor..... men hvor mange ekstra hk ga de 20k?

Endret av csViRuS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...