DementedAlbino Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Nå i det siste så har viften på mitt Radeon 9700 kort begynt å bråke noe sinnsykt mye. Er en skikkelig fæl ulyd som kommer ca hvert 5 min og varer i 30-40 sek. Kortet er kjøt 07.01.03, så det jeg lurer på er om jeg har noen rettigheter på å få erstattet kortet, eventuelt få en ny vifte til kortet. Hvor lang garanti\reklamasjon har en på slike produkter, og hva tror dere forhandleren av kortet vil gjøre med denne saken om jeg tar med meg kortet for å klage? Lenke til kommentar
StoreLars Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hvis det er kjøpt hos komplett kan du jo bare sende en mail til [email protected] og spørre. Når det gjelder garanti skal vel dette være en garantisak hvis viften allerede nå er slitt og ødelagt uten fysisk vold Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 det er sikkert kulelagre på vifta som er gåen. det ble det på mitt kort så jeg bytta vifte. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 sendte gf2 kortet mitt til psdata mange ganger og fikk byttet vifte, tilslutt bare slang de på en større ribbe... litt jall Lenke til kommentar
StoreLars Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 sendte gf2 kortet mitt til psdata mange ganger og fikk byttet vifte, tilslutt bare slang de på en større ribbe... litt jall Etter 3 ganger med feil har du rett på nytt kort da Gjelder alle kjøp... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Kortet er kjøpt på flexi-data, så får ta turen ut der på mandagen. Det jeg er redd for er at de skal teste kortet i lang tid, og jeg sitter igjen med en pc uten skjermkort. Håper det ordner seg kjapt, sappire kortene er vel egentlig kjennt for å ha elendig vifte som ryker etter en stund. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 det var vel powercolor som hadde dårlige vifter før.. Har sapphire-kort, og vifta har oppført seg eksemplarisk siden jeg kjøpte det i høst. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 det var vel powercolor som hadde dårlige vifter før..Har sapphire-kort, og vifta har oppført seg eksemplarisk siden jeg kjøpte det i høst. Ja stemmer nok det, er jeg som roter. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Kan muligens hende at det har kommet noe inn i kjølern... Prøv å ta kortet ut og rens kjøleren! Om det ikke hjelper så er det i allefall ikke skadelig! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Kan muligens hende at det har kommet noe inn i kjølern... Prøv å ta kortet ut og rens kjøleren! Om det ikke hjelper så er det i allefall ikke skadelig! Jeg har blåst kortet rent med luft, så er nok ikke der feilen ligger. Lenke til kommentar
Troggen Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Er sikkert kulelageret på viften som er gåent . opplevde det med Gf3 min for et par dager siden men dette skal ikke skje på et så nytt kort . Du bør bli enda mer bekymret når lyden forsvinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå