uberhunter Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Heroes of Might and Magic 2 eller/og 3 Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Steam > Codename Gordon (Cooming Soon) STEAM`? Er du GAL?!?! Steam krever MINST 400mhz! Codename Gordon finnest non-steam også Download her! men brukeren DaWeed, som har en Celeron 1,2 Ghz.Hadde store problemet med å kjøre det med flere fiender på skjermen samtidig... så ville ikke ha lastet det ned. Du kan jo sare til ny pc da..... Edit: Heroes,Age of Empire,Gta 2,Red Alert 2,Tomb rider, og Fifa er spill som du mest sansynlig kan spille Endret 20. mai 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 tror du kan klare diablo2 med litt lagg og den dårligste grafikken.....kjiipt, siden dette spillet burde nytes i all sin prakt. spør på spiderman etter gamle klassikere. prøv red alert serien! Lenke til kommentar
Remo Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 De gammle Delta FOrce spillene er bra. Prøv Delta Force - Land Warrior i hylla til Spaceworld Lenke til kommentar
Svin Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Liker du RPG er Might and Magic knall. Alle spillene opp til nummer 6 burde fungere utmerket. Ellers har du alltids de gode gamle spillene som Hillsfar, Champions of Krynn osv. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Du lika RPG.. Du går SJØLVSAGT for Baldurs Gate (1ern). Tviler på Baldurs gate klarer å køyre reint nok på maskina di. GTA bør du også vurdere. Lenke til kommentar
Daffadu Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Diablo 1 og 2 Tviler på at 2'ern vil fungere bra. Det krever ganske bra skjermkort. 1'ern vil gå glatt though Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Silver... Kongespill hvis du liker Final Fantasy 7 Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ufo: Enemy Unknown er fremdeles et sinnsykt bra spill (på gamle maskiner). Warcraft 2, Starcraft. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Diablo 1 og 2 Tviler på at 2'ern vil fungere bra. Det krever ganske bra skjermkort. 1'ern vil gå glatt though 2eren går nok ikke. Jeg prøvde å kjøre det på en W98-basert Celeron 433 med Riva TNT2 og 64 MB ram. Gikk hakk...hakk...hakk... Litt bedre med 64 MB ram til, men fremdeles hakkespett når det var mye æksjen på skjermen samtidig. Det finnes en del gromme spill som nok funker, disse kommer jeg tilbake til om jeg husker de. Me tenke på mine pentium90 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå