asad Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Mutter klarte å glemme laderen i brasil. Og her sitter jeg, og skal på ferie til utlandet ( polen ) med en kompis på tirsdag. Det vil si jeg trenger å kjøpe en lader imorgen. Vet dere om noen butikker i oslo som selger disse?Eller den slags utstyr? Altså, jeg skal ringe komplett og høre, men jeg tenke på andre nett-butikker som har butikker i oslo, som komplett. Jeg så at nokia-laderen min passer i utgangen på kameraet, som forresten er en JVC GDRL-167 modell ( hvis jeg husker navnet riktig ), er det mulig at det går an å lade opp kameraet med den? Setter stor pris på rask respons! Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg så at nokia-laderen min passer i utgangen på kameraet, som forresten er en JVC GDRL-167 modell ( hvis jeg husker navnet riktig ), er det mulig at det går an å lade opp kameraet med den? ja tror det skal gå ann er bare å prøve det..... Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 hehe, jeg får nesten gjøre det ja. En ny lader koster rundt 700kr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå