ronnyaa Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Mot det vi har hørt tidligere, vil allikevel ikke sp2 være "tilgjengelig" for piratkopier av windows. SP2 vil først sjekke PID'en mot kjente piratnøkler før den vil la seg installere. Dette er vel dårlig nytt for de som seiler under sort flagg Les mer her Kilde : Betanews Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Greit for oss med lovlige da... hadde en fil her med en 200 lovlige WinXP koder, brukte vel bare 5 av dem rundt omkring. Men kan jo være de blir bannet og da :/ Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hvis det er koder som er i 'fritt omløp' så er det overveiende sannsynlig at de blir bannet ja. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Da må de som ikke har original XP-key vente i 15-20 minutter ekstra før de kan innstallere SP2 - var ikke det den tida de brukte på å cracke SP1 da den kom ut ? Latterlig ! Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 nå skal ikke jeg oppfordre til noe, men det med at Service Pack 2 ikke kan crackes når den kommer ut er bare tull. mere tror jeg ikke at jeg skal si. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 nå skal ikke jeg oppfordre til noe, men det med at Service Pack 2 ikke kan crackes når den kommer ut er bare tull. mere tror jeg ikke at jeg skal si. Riktig, i år bruker de vel 5 min eller noe... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 nå skal ikke jeg oppfordre til noe, men det med at Service Pack 2 ikke kan crackes når den kommer ut er bare tull. mere tror jeg ikke at jeg skal si. Hvem sier at SP2 ikke kan crackes ? Det meste/alt av programvare som er sluppet er blitt cracket, så hvorfor skulle dette Microsoft-produktet være noe anderledes ? Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hmm... om Microsoft gjør det samme.. og sjekker om de har gyldig serialnummer som på sp1.. trenger sp2 ikke å crackes om man har sp1 fra før. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Hmm... om Microsoft gjør det samme.. og sjekker om de har gyldig serialnummer som på sp1.. trenger sp2 ikke å crackes om man har sp1 fra før. Vil tro de prøver med litt andre metoder / flere "bannede" PID koder enn med SP1. Uansett, kan det lages sperrer for pid's -> kan det nok fjernes Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Selv om problemstillingen ikke er aktuell for min del, så vil jeg si at det burde være viktigere at "alle" Windows XP installasjoner blir patchet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå