Gå til innhold

Kuleste våpen på et spill ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åh?!?!? Tilhenger at billige upresise terroristvåpen av russisk opprinnelse?!??? ;)

Du mener AK 47 som har dødlig skuddstyrke på 1500 meter og er brukt som standard våpen av den Sovjetisk hæren siden 1949 ? :)

Du verden ja; man treffer alt med M16 som bare brukes av de "snille" gutta.

:ermm:

Lenke til kommentar

Har også fått et nytt favorittvåpen:

Snipervåpnene i Battlefield Vietnam;

SVD

M21

M40

Og den siste sniperrifla som jeg ikke husker.

Jeg hadde en så bra killingspree med en m40 at en fyr skifta side kun for å få drept meg :lol: (ja, du ja, lam er du).

Lenke til kommentar
Åh?!?!? Tilhenger at billige upresise terroristvåpen av russisk opprinnelse?!??? ;)

Du mener AK 47 som har dødlig skuddstyrke på 1500 meter og er brukt som standard våpen av den Sovjetisk hæren siden 1949 ? :)

som i tillegg krever nesten ingen opplæring for å bruke, veldig lite vedlikehold og som varer i en mannsalder?

Lenke til kommentar
Klart Desert Eagle fra CS. One shot, one kill. :yes:

Yeah right. Ja DU har jo "BRA" aim da! :p

Øyh! Har ikke spilt det så mye da.... Men tok HS fra 100 meter da:p

målte du med måleband etterpå?

Lol. Den var god :thumbs:

Det gjorde han nok. Han målte sikkert meter med antall steg han gikk eller noe.

Umulig å vite akkurat hvor langt det er.

Noen av mine fav. våpen er disse:

- Sawn Off -Mafia

- Gunblade -FF8

- AK47 - CS (+ mange andre)

- M16A2- Rainbow six 3

- G36C- Rainbow Six 3

- Hagle- Hitman 2

Lenke til kommentar

som i tillegg krever nesten ingen opplæring for å bruke, veldig lite vedlikehold og som varer i en mannsalder?

ja den ja...sammen med G3 (AG3) er de de to desidert mest brukte kampriflene i verden gjennom tidene... og det er en grunn til det...

selv synes jeg MP5 i hvilket som helst spill er bra, så lenge det ikke er demper på den... (jeg liker høøøøy lyd på våpene, ergo, "rayguns" og lignende :thumbdown: )

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
selv synes jeg MP5 i hvilket som helst spill er bra, så lenge det ikke er demper på den... (jeg liker høøøøy lyd på våpene, ergo, "rayguns" og lignende :thumbdown: )

Likte MP5'en i Firearms, den kunne en få med demper. Da lagde den omtrent null lyd, og det var veldig morsomt å gå i bakholdsangrep på folk med den, ettersom ingen skjønte hvor lyden kom fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...