LarZen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Kun et våpen som gjelder.... BFG2000 (BigFuckingGun) Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Pumpehagla på HL2 er råkul! Spætter monstre sykt bra... FiveSeven på cs er også et digg våpen <--------- Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Våpene til kratos i God of War Støtter den. Og det største sverdet du kan få med Kratos på eneren. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 motorsaga i gears of war Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) blades of athena, de kratos får når han blir gud. dekket i gull!=) yes takk for at du sa ifra=) Endret 27. oktober 2007 av Akrabra Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 the blades of olympus, de kratos får når han blir gud. dekket i gull!=) Du mener vel Athena's Blades? Blade of Olympus er Zeus' gigantiske, blå sverd fra GoW2. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 the blades of olympus, de kratos får når han blir gud. dekket i gull!=) Du mener vel Athena's Blades? Blade of Olympus er Zeus' gigantiske, blå sverd fra GoW2. og gratulerer med post 666 i emnet! Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ingenting slår Gravity Gun eller Crowbaren fra Half Life serien! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ingenting slår Gravity Gun eller Crowbaren fra Half Life serien! portal gun er jo det kuleste i hl da Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Eselet i worms (supervåpen).. Når ingen venter det, da setter du inn nådestøtet, og du hører esellyden i det fjerne! Lenke til kommentar
Olaus Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Lancer på Gears of War når man spiller sammen på samme Xboxen. Elsker når jeg bruker sagen og bare sier til han: EID:D Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Gravity Gun fra HL2 er høyt opp på lista, men #1 er nok gravityhammer fra Halo 3. Latterlig kult våpen å bruke. Løpe rundt som en gal mann og hamre alt du kommer over så det flyr til alle kanter. For ikke å snakke om hammer-jump! Haha, fantasisk våpen! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 the blades of olympus, de kratos får når han blir gud. dekket i gull!=) Du mener vel Athena's Blades? Blade of Olympus er Zeus' gigantiske, blå sverd fra GoW2. og gratulerer med post 666 i emnet! Takker så inderlig. Kondolerer for at du endte opp med den forferdelige post 667. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Gravity gun!! Evt. Portal-pistolen som etterhvert kommer i ett spill Lenke til kommentar
l0wlife Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Shrinkeren i Duke Nukem 3D Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Snikmorderkniven i Assassin's Creed^^ (den som tar plassen til Altairs avkuttede ringfinger) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Physics Gun fra Gmod og Dirk fra WoW. Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Silverballers i Hitman spillene Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Silverballers i Hitman spillene Stemmer for den jeg og. Silenced, vel og merke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 -Bensinkanna og fyrstikker i postal 2. - Våpenarsenalet i Hitman Contracts training map: hvor man kan velge fra våpen som står i en glassvegg. - De fleste våpena i Death To Spies, spesielt rifle med lyddemper og et kikkertsikte. -Generelt "sniper" våpen. Rifler med kraftige utslagshastigheter og lyddemper, + et godt kikkert sikte. Söldner: Secret Wars er jo et godt eksempel på dette. Der har man jo det meste av rifler som kan tilfredstille et menneske. M82 Light Fifty, aka. Barett M107, for dere som er intressert, men aldri finner et spill med det våpenet. Vel da har du Söldner. Ellers gleder jeg meg noe sinnsykt til Glock'n i GTA IV, samt Dragunov, M16/m4, evt. hva de velger. I og med at GTA IV har lovd ganske store realistiske tilstander, så ser jeg fram til og kunne gå amok i New Yorks gater en Torsdags kveld, og skyte i alle retninger. Spesielt kjekt er det når man ser hvor redde de sivile personene i spillet blir. Skal også nevne at jeg har en svakhet for attachments. Altså at man kan sette på og ta av igjen tilbehør til våpen. F.eks lyddemper, red dot sight, lommelykt, osv. Dette blir jo mulig i COD4, riktignok mest sannsynelig ikke IN-Game, men i Weapon Class, for dere som har spilt betaen Crysis har derimot In-Game. Men når sant skal sies, er jeg ikke så veldig glad i "fremtidsvåpen", eller urealistiske våpen. Liker nåtidsvåpen, og noen år tilbake i tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå