Fnix Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Vanvittig mange våpen som er nevnt men for min del så blir det: kult våpen - ultimat våpen. Var nevnt bare 2 ganger tidligere i tråden. Ene gangen av Sigga som ikke visste hva det het. Farsight, 1hit kill, skyter gjennom alt, autoaim, autozoom, varme/nattsyn og stort nok magasin. Eneste ulempen kan være fire rate som er litt treg. Hadde man putta alle våpene opp mot hverandre som er nevnt her i den virkelige verden ville jeg nok hatt en slik en ja. Måtte jeg velge at antilame våpen ville det blitt shock rifle fra unreal serien. Kulest utseende på våpen må være Callisto NTG fra perfeck dark. Kulest effekt må være den lufttrykk skytende greia fra F.E.A.R. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) den lange hagla i Mafia er en gave fra oven i stressa situasjoner et skudd og de flyr av gårde (nærme though) Endret 28. januar 2006 av Spazz Lenke til kommentar
SithAnakin Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg synes M4A1 fra CS:CZ er et herlig våpen... Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Worms-våpen Og "strålepistolen" til Commander Keen (pogostick er jo også litt morsomt da) Endret 28. januar 2006 av mummi-pappa Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Lyssabel i Jedi Knight seriene er det kuleste våpenet by far. Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Sniperen i Unreal I var genius! Var så fett å skyte folk i hodet. Hodet poppet av, fyren sjekket om hodet var der, når han merker at det er vekke faller han om å dauer. Fikk alltid lattis Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Er enig i at det er digg med skikkelige snipere, men da må spillet ha skillelige skuddsomer og en god fysikk, men nok om det.Er det ingen andre som digga BFG (big fucking gun) i bl.a Doom? 2179115[/snapback] Jo, enig! BFG-en i Quake 3 er konge! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Mange fete våpen i Half life.. Det våpenet der det kommer en blå tjukk stråle, og det man snurrer rundt så det kommer en orange stråle (Ja, helt forferdelig forklart) Også crossbow da.. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Mine favoritt våpen: Painkiller. 1. Et jævlig digg våpen som henger folka oppi veggen osv 2. Jævlig digg våpen som du kan kutte alle sammen i filler med ^^ Lenke til kommentar
mofopop Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Det kule våpenet på doom! Det som skyter en stor grønn kule og utsletter alt i nærheten! DET er digd våpen! 2179875[/snapback] Ja jeg må si jeg hadde sans for det våpenet jeg og Og gravitygunnern i hl2 det er akkurat som poteten, kan brukes til alt Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Vanvittig mange våpen som er nevnt men for min del så blir det: kult våpen - ultimat våpen. Var nevnt bare 2 ganger tidligere i tråden. Ene gangen av Sigga som ikke visste hva det het. Farsight, 1hit kill, skyter gjennom alt, autoaim, autozoom, varme/nattsyn og stort nok magasin. Eneste ulempen kan være fire rate som er litt treg. Hadde man putta alle våpene opp mot hverandre som er nevnt her i den virkelige verden ville jeg nok hatt en slik en ja. Måtte jeg velge at antilame våpen ville det blitt shock rifle fra unreal serien. Kulest utseende på våpen må være Callisto NTG fra perfeck dark. Kulest effekt må være den lufttrykk skytende greia fra F.E.A.R. 5511920[/snapback] Å jeg husker Farsight godt, dritfett våpen må vel bli en av mine favoritter, akkurat som Slayer(rocket launcheren med fly by wire rocket i second mode). Liker vel kansje slayer bedre fly by wire raketter er konge! Husker også DY357-LX(den forgylte magnumen med leopardskinn tekstil festet til skaftet), Devastor(den svære bombekasteren) og Dragon(maskingæveret som kunne brukes som proximity bomb i second mode). Ellers digger jeg Reedemer i UT og mange av våpene i Worms . Men må jeg velge et våpen må det bli Slayer i Perfect Dark, var dritgod til å bruke den! . Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Gravity Gun fra HL2 er utrolig fett. Blant mer realistiske våpen digger jeg "Dual Deagle" fra f.eks Hitman-spillene. Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Laserminene i Duke Nukem 3d Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Rakettkasterne i Rise of the Triads: Kule, brutale spillet. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Vanvittig mange våpen som er nevnt men for min del så blir det: kult våpen - ultimat våpen. Var nevnt bare 2 ganger tidligere i tråden. Ene gangen av Sigga som ikke visste hva det het. Farsight, 1hit kill, skyter gjennom alt, autoaim, autozoom, varme/nattsyn og stort nok magasin. Eneste ulempen kan være fire rate som er litt treg. Hadde man putta alle våpene opp mot hverandre som er nevnt her i den virkelige verden ville jeg nok hatt en slik en ja. Måtte jeg velge at antilame våpen ville det blitt shock rifle fra unreal serien. Kulest utseende på våpen må være Callisto NTG fra perfeck dark. Kulest effekt må være den lufttrykk skytende greia fra F.E.A.R. 5511920[/snapback] Å jeg husker Farsight godt, dritfett våpen må vel bli en av mine favoritter, akkurat som Slayer(rocket launcheren med fly by wire rocket i second mode). Liker vel kansje slayer bedre fly by wire raketter er konge! Husker også DY357-LX(den forgylte magnumen med leopardskinn tekstil festet til skaftet), Devastor(den svære bombekasteren) og Dragon(maskingæveret som kunne brukes som proximity bomb i second mode). Ellers digger jeg Reedemer i UT og mange av våpene i Worms . Men må jeg velge et våpen må det bli Slayer i Perfect Dark, var dritgod til å bruke den! . 5525736[/snapback] Slayer var ganske kul ja. Den kunne å styre hastigheten man fløy raketten i second mode så man kunne omtrent ha en stillestående rakett i lufta om jeg ikke husker helt feil ? Perfect Dark hadde et enormt våpen arsenal. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Worms har mange udødelige klassikere. Gravity Gun i HL2 er morsomt! Men vinneren er: Rocket Launcher! Digger det, jeg eier så jævlig med det, i alle spill. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg har funnet et annet enn Stellar converteren i MoOII som jeg sa tidligere i tråden. Stellar converteren er fortsatt rå, men det er lenge siden jeg har spilt med. Noe jeg har spilt for ikke så lenge siden er et av brett i kampanjen til AoE3 der en har en svær kannon som med et par skudd tar ut alle skip og byygninger som måtte være innenfor rekkevidde. Den er mye større enn alle andre våpen i spillet og kan ikke flyttes, Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Må si supersheep i worms. Endret 5. februar 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Må si Rise of the Triads gjorde et litt sterkt inntrykk på meg i sin tid, det VAR virkelig voldelig, pluss det var noen saftige våpen i spillet ja Endret 6. februar 2006 av Mala Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Chiquita bomb i Liero Hvis en har refirerate på maks og unlimited ammo da... Endret 6. februar 2006 av P-in-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå