The Norwegian Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 og må ikke glemme crowbar i Half life 2... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 M22 Assault Rifle - System Shock 2 5252080[/snapback] Jeg foretrakk pistolen og hagla da det var de første våpnene som gjorde at du kunne slappe litt mer av når du vandret rundt i korridorene. Ingenting er verre enn å sulle rundt med skiftnøkkel, rød alarm og nesten ingen helse. :!: Lenke til kommentar
SithAnakin Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Kjøpte meg nettopp King Kong på PSP og det er digg å plukke opp spydlignende-beinrester fra bakken og pælme den rett i hue på en dinosaur! Spydene er digge på King Kong! Lenke til kommentar
SithAnakin Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Men den lille sniper-pistolen i Halo 2 er jo digg eller så bruker jeg twin-UZI! "Get some!!Get some!!" Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 dobbel ingram på may payne, eller hagla på james bond nightfire(som det så og si bare er jeg som spiller) Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Men den lille sniper-pistolen i Halo 2 er jo digg eller så bruker jeg twin-UZI! "Get some!!Get some!!" 5366451[/snapback] "Sniper pistol"? "Twin-Uzi"? snakker du om magnum og smg kanskje? Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 tror han gjør det ja.. Mine favoriter: Sverd i Halo2 MP (aldri tapt en kamp 1v1 med sverd!) Sniper i Halo2 MP (PWNAGE!) G36 i alle spill som har den tilgjengelg!! (har 14 bilder rammet in på rommet av dette himmelske våpenet!) Crossbow i HL2 gravity gun i HL2 M-16 single shot i BF2 M-24 i BF2 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Faktisk så er ikke gravitygun min favoritt... men organic gravity gun! Lenke til kommentar
Radial Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Riflenade i Enemy Territory Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Lightsaber i Star Wars må være min favoritt Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Må si at jeg er ganske glad i tennene til mine vampyrer på Vampire The Masquerade: Bloodlines Lenke til kommentar
Joggster Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Radio Controlled kids i SHOOT SANTA! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) De to pistolene i Hitman spillene og Lightsabers i Jedi Knight spillene. EDIT: Sabers ikke Sabres.. Tror jeg? Endret 6. januar 2006 av Vorpal Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Vorpal: forskjellen er sånn ca Sabers på US english, Sabres på UK english same shit, different spelling Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Sawed-off hagle er grom våpen, spesielt den i Gta san andreas, nå man har to stk.. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 *sip*Sverd i Halo2 MP (aldri tapt en kamp 1v1 med sverd!) *sip* Gi meg gamertaget ditt, så skal du få ditt første tap. De to pistolene i Hitman spillene og Lightsabers i Jedi Knight spillene. EDIT: Sabers ikke Sabres.. Tror jeg? 5395410[/snapback] Du har Squall Leonheart som avatar, og du nevner ikke en gang våpenet hans? *Skuffet* Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 De to pistolene i Hitman spillene og Lightsabers i Jedi Knight spillene. EDIT: Sabers ikke Sabres.. Tror jeg? 5395410[/snapback] Du har Squall Leonheart som avatar, og du nevner ikke en gang våpenet hans? *Skuffet* 5398169[/snapback] Joa er kult våpen det, men syntes ikke det var det "beste" våpenet.. Men kanskje limit breaken hans var det.. Liker jo Sephiroth sitt sverd mye mer Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 De to pistolene i Hitman spillene og Lightsabers i Jedi Knight spillene. EDIT: Sabers ikke Sabres.. Tror jeg? 5395410[/snapback] hehe, Force kreftene er mye bedre på Jedi Knight, spesielt hvis du er ond! helt på slutten av toern, da du kan få den Sith Lord kraften som er litt tøff Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 De to pistolene i Hitman spillene og Lightsabers i Jedi Knight spillene. EDIT: Sabers ikke Sabres.. Tror jeg? 5395410[/snapback] hehe, Force kreftene er mye bedre på Jedi Knight, spesielt hvis du er ond! helt på slutten av toern, da du kan få den Sith Lord kraften som er litt tøff 5401854[/snapback] Sikker på at du ikke snakker om Knight Of the Old Republic nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå