Windoge Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Half-Life 2 har et sånn deilig håper som lar deg plukke opp gjenstander å deretter smekke de i noen Lenke til kommentar
ilex Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Skull Storm i Undying, fantastisk sak ^_^ må oppleves. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 m60 i BFV eller uzi i Soldat Lenke til kommentar
Gigant Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 gta vice city:samurai sverd og sniper.det er kult og skyte hodene av dem Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 "Krympe" og "forstørrelses" våpenet i Duke Nukem 3D Plutonium Pack! Ganske kult å tråkke på de etter på og å se de blåse opp til de sprekker Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg er litt svak for motorsaga i GTA Vice City. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Nesten alle lyd dempede våpen i No One Lives ForEver 1 og 2, contract j.a.c.k. var dårlig Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Sauen og hallelujah-bomben i Worms-spillene. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hva er det med folk og snipere? Det er jo et av de kjedeligste våpene i spill... Eller nei..... Det er det kuleste du gjør i et spill er å snipe en fiende, uten at han aner noe form for fare. Se på ham før du avfyrer skuddet!!! Feigt å bare ligge langt vekke fra fienden å skyte de på lang avstand. Mye gøyere å løpe rundt med hagle eller noe og heller være litt taktisk og knuse de andre! Lenke til kommentar
insider Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Spikerpistolen i manhunt ! Alle våpene der er jo geniale da Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Hva er det med folk og snipere? Det er jo et av de kjedeligste våpene i spill... Eller nei..... Det er det kuleste du gjør i et spill er å snipe en fiende, uten at han aner noe form for fare. Se på ham før du avfyrer skuddet!!! Feigt å bare ligge langt vekke fra fienden å skyte de på lang avstand. Mye gøyere å løpe rundt med hagle eller noe og heller være litt taktisk og knuse de andre! Så du mener at å springe rundt med hagle å skyte ned folk er taktisk? Det er da "taktisk" å ligge på de rette plassene å skyte ned folk osv ... Som mange har sagt før: Våpene i Worms = Endret 15. mai 2004 av ptv- Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Plasmagranaten i Halo. Er så sinnsjukt moro å klistre granaten på ein av dei små karane, og høyre når dei skrik: "AHH! Get it off of me!", før dei spring bort til dei store kameratane sine. BANG! Sitat Unreal Tournament: "M-m-m-m-MOONSTER Kill!" Weheee.. Elles er eg svak for banana-bomba i Worms-spela. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 "pizzaskjæreren" i unreal tournament....den med de runde skivene som enten sprengte eller spratt imellom veggene Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hva er det med folk og snipere? Det er jo et av de kjedeligste våpene i spill... Eller nei..... Det er det kuleste du gjør i et spill er å snipe en fiende, uten at han aner noe form for fare. Se på ham før du avfyrer skuddet!!! Feigt å bare ligge langt vekke fra fienden å skyte de på lang avstand. Mye gøyere å løpe rundt med hagle eller noe og heller være litt taktisk og knuse de andre! Så du mener at å springe rundt med hagle å skyte ned folk er taktisk? Det er da "taktisk" å ligge på de rette plassene å skyte ned folk osv ... Som mange har sagt før: Våpene i Worms = kanskje ikke taktisk i den forstand, men close combat er alltid bedre enn Sniping i spill, mener nå jeg...ingen spenning i sniping...up close and personal med MP5 er mye mer gøy eller autohagle eller pump action... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Det kule våpenet på doom! Det som skyter en stor grønn kule og utsletter alt i nærheten! DET er digd våpen! Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Painkiller har jo et par kule våpen da. Ingenting som å feste folka til veggen med en påle på størrelse med en telefonstolpe. Gjennom hue, hjertet eller hva det måtte være man treffer. Også er det jo gøy å bruke den visper man starter med. Artig med blod... jada. Ellers er det alltid gøy å knivstikke folk. Ikke et kult våpen, men moro lell. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Mange våpen som jeg liker ganske bra: Winchester i Vietcong Forstørrelsesvåpenet/krympevåpenet i DukeNukem Redeemer i UT Katta i NOLF 2 Og mange, mange fler. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Tungen er skarpere enn ethvert sverd. Derfor sverger jeg til Guybrush Threepwood's kjappe replikker fra sverdkampene i Monkey Island. Et annet kult våpen er "Ion pointer" fra Unreal Tournament 2003, makan til overkill. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Burier og Toxicvåpnene på Liero (I en våpenpack da) Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Det kule våpenet på doom! Det som skyter en stor grønn kule og utsletter alt i nærheten! DET er digd våpen! BFG 3000 mener du, som er en forkortelse for Big Fucking Gun Men mitt favorittvåpen i et spill tror jeg må bli (selv om det finnes mange kandidater til denne kroningen) Railgun våpenet i Quake 2. Likte mye bedre utsende på Railgunnen i Q2 sammelignet med det i Q3, samtidig som jeg synes det var en bedre feel allround rundt reload tid, lyd og utseende i Q2 versjonen av dette stilige våpenet. Ellers må jeg nevne at jeg har hatt sansen for Druganov riflene i OPF og Hitman spillene, samt Thompson maskinpistolen i MOHAA og RTKW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå