Gå til innhold

Kuleste våpen på et spill ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det med folk og snipere? Det er jo et av de kjedeligste våpene i spill...

Eller nei..... :roll:

 

Det er det kuleste du gjør i et spill er å snipe en fiende, uten at han aner noe form for fare. Se på ham før du avfyrer skuddet!!! :D

:thumbs:

Feigt å bare ligge langt vekke fra fienden å skyte de på lang avstand. Mye gøyere å løpe rundt med hagle eller noe og heller være litt taktisk og knuse de andre!

Lenke til kommentar
Hva er det med folk og snipere? Det er jo et av de kjedeligste våpene i spill...

Eller nei..... :roll:

 

Det er det kuleste du gjør i et spill er å snipe en fiende, uten at han aner noe form for fare. Se på ham før du avfyrer skuddet!!! :D

:thumbs:

Feigt å bare ligge langt vekke fra fienden å skyte de på lang avstand. Mye gøyere å løpe rundt med hagle eller noe og heller være litt taktisk og knuse de andre!

Så du mener at å springe rundt med hagle å skyte ned folk er taktisk? :roll:

 

Det er da "taktisk" å ligge på de rette plassene å skyte ned folk osv ...

 

Som mange har sagt før: Våpene i Worms = :w00t:

Endret av ptv-
Lenke til kommentar

Plasmagranaten i Halo. Er så sinnsjukt moro å klistre granaten på ein av dei små karane, og høyre når dei skrik: "AHH! Get it off of me!", før dei spring bort til dei store kameratane sine. BANG! Sitat Unreal Tournament: "M-m-m-m-MOONSTER Kill!"

 

Weheee..

 

Elles er eg svak for banana-bomba i Worms-spela.

Lenke til kommentar
Hva er det med folk og snipere? Det er jo et av de kjedeligste våpene i spill...

Eller nei..... :roll:

 

Det er det kuleste du gjør i et spill er å snipe en fiende, uten at han aner noe form for fare. Se på ham før du avfyrer skuddet!!! :D

:thumbs:

Feigt å bare ligge langt vekke fra fienden å skyte de på lang avstand. Mye gøyere å løpe rundt med hagle eller noe og heller være litt taktisk og knuse de andre!

Så du mener at å springe rundt med hagle å skyte ned folk er taktisk? :roll:

 

Det er da "taktisk" å ligge på de rette plassene å skyte ned folk osv ...

 

Som mange har sagt før: Våpene i Worms = :w00t:

kanskje ikke taktisk i den forstand, men close combat er alltid bedre enn Sniping i spill, mener nå jeg...ingen spenning i sniping...up close and personal med MP5 er mye mer gøy :) eller autohagle eller pump action...

Lenke til kommentar

Painkiller har jo et par kule våpen da. Ingenting som å feste folka til veggen med en påle på størrelse med en telefonstolpe. Gjennom hue, hjertet eller hva det måtte være man treffer.

 

Også er det jo gøy å bruke den visper man starter med. Artig med blod... jada. :devil:

 

Ellers er det alltid gøy å knivstikke folk. Ikke et kult våpen, men moro lell.

Lenke til kommentar
Det kule våpenet på doom! Det som skyter en stor grønn kule og utsletter alt i nærheten! DET er digd våpen! :p

BFG 3000 mener du, som er en forkortelse for Big Fucking Gun :thumbs:

 

Men mitt favorittvåpen i et spill tror jeg må bli (selv om det finnes mange kandidater til denne kroningen) Railgun våpenet i Quake 2. Likte mye bedre utsende på Railgunnen i Q2 sammelignet med det i Q3, samtidig som jeg synes det var en bedre feel allround rundt reload tid, lyd og utseende i Q2 versjonen av dette stilige våpenet.

 

Ellers må jeg nevne at jeg har hatt sansen for Druganov riflene i OPF og Hitman spillene, samt Thompson maskinpistolen i MOHAA og RTKW!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...