dmx Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hardballer i Hitman er bare diggt da *lyst på* Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Elsker snipere jeg. Alle jeg kommer over bruker jeg! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Cat-gun i Postal 2 var noe orginal.Men gud å det spiller suger. VAr nå ikke Catgun da.. Brukte den vell bare som lyddemper Og Motorsaga i GTA står forrøverig høy i kurs Ja det stemmer nok rimelig bra det ved nærmere ettetanke. Uansett ga jeg ikke det spillet nok attention til å huske det. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Husker ikke om jeg faktisk har svart på denne posten, eller om noen har svart det samme, men spiller ingen rolle da jeg ikke gidder å lese gjennom 330 svar... Puh! Nailbat til Cloud Strife på Final Fantasy VII er jo utrolig kult da! Det tøffeste jeg husker for øyeblikket... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Serious Sam - Double Barrel Coach Gun (Løpe mot monsteret, PPHANGH!!!, BLOD!) Serious Sam - XM214-A Minigun (*Minigunnen starter å snurre* PANGPANGPANGPANGPANG!!!) Serious Sam - SBC Cannon (*Kanonen rister* BOOOOMM!!!) I tillegg er også Wormsvåpnene (Banana Bomb, Holy Grenade, Super Sheep), UT-våpnene (Redeemer, Rocket Launcher i 1-ern) og mange andre våpen med høy BOOM-faktor meget høyt på listen. Endret 28. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Serious Sam - SBC Cannon (*Kanonen rister* BOOOOMM!!!) hva står SBC for? seriously-big-canon? Lenke til kommentar
Toa Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Skjerp dere! Alle vet jo at Shock Rifle i Unreal Tournament er det kuleste og mest geniale våpenet som noensinne har eksistert, og som noensinne kommer til å eksistere, i et spill! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det kan jeg faktisk stemme for jeg også. En av de beste iallefall Lenke til kommentar
GeO Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har stor sans for Banana Bomb og Holy Hand Grenade fra Worms. Liker jo selvsagt også SC20K fra Splinter Cell, og den kjære plasmakanonen fra Doom II (husker ikke det korrekte navnet, men den spyttet iallfall fra seg noe blått og livsfarlig). Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Synes at fra Cs er M4A1 og AK47. Fra Call Of Duty så MP44 og Kar98r å ikke gløm Pistolene til Lara Croft Endret 31. oktober 2004 av K9 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Den der roterende knivgreia i painkiller var litt morsom! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Skjerp dere! Alle vet jo at Shock Rifle i Unreal Tournament er det kuleste og mest geniale våpenet som noensinne har eksistert, og som noensinne kommer til å eksistere, i et spill! Jeg skal være enig i at den er ganske kul, men jeg tror ikke det slår manipulatoren i Half-Life 2! Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg likte maskingeværet i Halo jeg. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Ser tøff ut den nye ar-en i Halo 2. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 kuleste våpenet er selfølgelig "GunBlade" fra FFVIII Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 aller superduper kulest er jo den dytte utfor kanten på worms 2 greia Lenke til kommentar
silvercrowaxe Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 aller superduper kulest er jo den dytte utfor kanten på worms 2 greia Prod? Legolas Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 aller superduper kulest er jo den dytte utfor kanten på worms 2 greia Prod? Legolas ja noe sånt den er drit rå Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg liker BFG(BigFuckingGun) i Quake III Lenke til kommentar
Deus Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Aller beste er jo MP5-SD fra originale rainbow six, hører bare sluttstykket som klikker klikkklikkklikkklikkklikkklikk. Kommer til å huske den lyden til jeg dør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå