Mellet Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Jeg har ikke noe peiling på Ram.. Skal kjøpe disse tingene: Hovedkort: Gigabyte K8NSNXP nForce3 250 Skjerkort: Powercolor Radeon X800PRO 256MB CPU: AMD Athlon 64 3200+ Å jeg skal ha 1024 mb ram.. Så da overlater jeg det til dere.. Hvilken Ram bør jeg kjøpe ? MAX PRIS: 3000,- EDIT av moderator - Endret emnefeltet til noe mer beskrivende. Til trådstarter : les retningslinjene, og vær litt mer kreativ neste gang du skriver en emnetittel. Endret 15. mai 2004 av Afseth Lenke til kommentar
StoreLars Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Kjøpte disse 2 her http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=116120&cks=ACC og disse er jeg faktisk fornøyd med... Har ikke testet ytelsen så mye mot programmer grunnet mangel på noe hardware så hvor mye de yter i forhold til andre minne brikker får andre svare på... Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg ser att det blir ett par hundre kroner dyrere med LL... Hva er det får noe?? TWINX1024-3200LL Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Kanskje det står for Low Latency? Er ikke sikker. Hvis det er det så har det sikkert bedre timings. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Kanskje det står for Low Latency? Er ikke sikker. Hvis det er det så har det sikkert bedre timings. Står nok for low latency, noe som er positivt for et amd 64 system, men merk du trenger ikke dual pakke på nForce 3 hk da chipet har en minnekontroller. Holder med en 1Gb brikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå