twarr Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 heisann.. I dag motok jeg Asus WL-500G, og så prøvde jeg å få til internett på alle maskinene, både trådløst og med kabler. Selve nettverket funket fint-fint, men internettdelen funket ikke. Jeg prøvde derfor etter beste emne å få det til etter de instillinger jeg så der, men fikk det ikke til... prøvde til og med å skru av DHCP-serveren, slik at adsl-modemet kunne ta seg av DHCP delen. Dette funket ikke.. Så kommer vi til det jeg ikke burde gjort: jeg prøvde meg også på instillingene inne på adsl-modemet, prøvde mye forskjellig, men når jeg skrudde av DHCP-serveren, da var det det skjedde... jeg greide ikke å logge inn på adsl-modemet igjen! Så dum jeg var, så trykket jeg på reset knappen på baksiden... da når jeg tastet inn ip'en til adsl-modemet, så kom det opp brukernamn og passord innloggingsboks, men passordet er ikke lenger det samme! Håper noen kan hjelpe meg med hva passordet er, og visst jeg får til adsl-modemet at noen kan hjelpe meg å sette opp det trådløse nettverket... adsl-modemet jeg har er ZyXEL Prestige 650R-33 og isp'en er Mimer.. på forhånd takk for all hjelp Lenke til kommentar
Pollux Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Du har vel Googlet litt selv også regner jeg med... Username: admin Password: 1234 ...og da er sikkert dette det som ikke funker? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 heisann, satt akkurat å så på dette nå, og skal hjem å teste dette snart... håper på at det funker.... det med det trådløse, hvordan jeg skal sette opp det, noen tips? en ekstra opplysning: jeg har fast ip (visst det har noe å si) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hos meg var det bare å gå på quick setuå også velge tilkoblingstype pluss litt annet. Funket på første forsøk. Har Speedtouch 520i uten router og TEle2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå