Gå til innhold

hvilken tlf bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Nokia 2100

Sony Ericsson T100 eller den nye T105

Nokia 3310 var en jævlig bra telefon. Jeg har 6230 nå, og savner min gamle som gikk i stykker etter tre års bruk. Så jeg skjønner godt hvorfor du bare vil ha en telefon og ikke noe mer av det drittet de selskapene tvinger på oss.

(Og jeg behøver ikke tips omå bytte min 6230 til 3310, eller å la være å kjøpe når man blir tvunget på med nye mobiler. Slike idiotiske innlegg viser bare hvor evneveik forfatteren må være, til å ikke klare å forstå poenget mitt).

Forøvrig kan du slå av polyfoniske toner og velge blant gamle på de fleste telefoner.

Skjønner ikke helt hva du gjør i ett mobil forum hvor gutta og jentene er på jakt etter den neste griserå mobiltelefonen med innebygget boblebad egentlig... :scared:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg syes du bør kjøpe nokia 2300, den ar til og med fm radio

3200 kanskje... Men han vil jo ikke ha en slik mobil da ;)

Han mente nok som han skrev: Nokia 2300. Eneste minuset med den er at den har polyfone ringelyder.

Okda. Men er den å få tak i på det norske markedet idag da? Det trodde ikke jeg hvertfall ;)

EDIT: ok, fant ut av det nå :p Den er på det norske markedet. Men da hadde jeg heller kjøpt 3200 istedet for 2300 men men... Begge disse to har jo noe han ikke vil ha da...

Endret av jalleks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...