kris_a50 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Hei Jeg trenger å overføre en del GB fra en virtuell maskin (Win Me som kjøres via vmware) til min lokale disk. Hvordan gjør jeg dette på en enkel og (ikke minst) rask måte? Kris Helst uten å gå via internett, da maskinen ikke kan kobles til internett grunnet sikkerhetsproblematikk... Endret 14. mai 2004 av kris_a50 Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hei. Ta en titt her: http://www.vmware.com/support/kb/enduser/s...fcGFnZT0x&p_li= Good Luck. Lenke til kommentar
kris_a50 Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Fant to muligheter for filkopiering her ja, men den ene (delte mapper) støttes ikke under Win Me. Drag and Drop virker jo forsåvidt, men hastigheten ligger godt under 100 KBps... Problemet er at jeg må overføre alle mine data fra en ekstern disk som etter et merkelig problem ikke lenger lar seg avlese på XP/2000 eller linux. Disken inneholder over 200 GB med data som jeg gjerne skulle fått kopiert over. Med 100 KBps vil dette ta bortimot en mnd med overføring 24/7 Noen som vet om en måte å speede opp overføringen på? Noen som vet om f.eks Virtual PC kan overføre data raskere mellom virtuell maskin og lokal disk? Kris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå