Mellet Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg skal altså kjøpe meg nytt hovedkort... Hvilket bør jeg kjøpe..? Jeg skal ha Socket 754 //offtopic// så jeg kan ha en AMD Athlon 64 3200+... //offtopic// Jeg hadde tenk på å kjøpe: Gigabyte K8NSNXP nForce3 250 Er det et bra valg? Eller er det lurt å kjøpe ett annet ? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Aner ikke på hk... Men husk du må ha spesiell ram og slikt og spesielt oppsett osv.... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Gigabyte K8NSNXP er vel et rimelig bra alternativ nå, sjekk en test av kortet her. Det er vist mange her på forumet som har bestilt fra netshop.no. Det jeg har lest om kortet virker rimelig lovende pcgutten: Du trenger bare vanlig pc3200 ram på et slikt hk da A64 har innebygd minne kontroller. Og hvorfor poster du? Endret 14. mai 2004 av knutern_ Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Gigabyte K8NSNXP er vel et rimelig bra alternativ nå, sjekk en test av kortet her. Det er vist mange her på forumet som har bestilt fra netshop.no. Det jeg har lest om kortet virker rimelig lovende pcgutten: Du trenger bare vanlig pc3200 ram på et slikt hk da A64 har innebygd minne kontroller. Og hvorfor poster du? Er en god del A64-hovedkort som mildt sagt er kresne på hvilke rambrikker de vil fungere med. Ergo er det ikke det samme hvilke rambrikker som trådstarter bør se etter... Anbefaler å lese tråden øverst på "Hovedkort,Prosessor og minne" kategorien... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Er en god del A64-hovedkort som mildt sagt er kresne på hvilke rambrikker de vil fungere med. Ergo er det ikke det samme hvilke rambrikker som trådstarter bør se etter... Anbefaler å lese tråden øverst på "Hovedkort,Prosessor og minne" kategorien... Dette hovedkortet er lite kresent på ram, bestilte OZC ram til dette kortet og regner med at det er god match. Hvis ikke det høres bra ut anbefaler jeg trådstarter å kjøpe Corsair. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå