da_pretender Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 nå er jeg sikklig irritert over min NOKIA 6230 AaaAAArrRRrRRgGGGgGgg.. den har dr**t drålig battari... sånnsett er jeg veldig fornøyd med mobilen... den kan spille mp3, kan ta opp lyd, mp3 kan brukes som ringesignaler, den kan ta opp video, kamera er flott...men mobilen bruker alt for mye strøm... hva er vitsen og ha så mye funskjoner når brukern er alltid redd for å bruke dem i frykt for at moblien kommer til å bli tom for battari.... hva hvis mobilen blirtom for battari i nød.. hva hvis du har blitt fanget av kanniballer og du tar bilder for å vise dem til venner men har tenkt å ringe for hjelp etter du har tatt biolder og lagt et par video klipper...men når du skal ringe for hjelp er battariet dø !!! (jeg vet det er dum men hva hvis !!!!!) AAAaaAAGGGGgRrRRrr... har lyst å kase mobilen på veggen... men men.. mobilen er bare 20 dager gammel... kan jeg da retunere den og kjøpe en annen mobil fra samme sted!!!!! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Det spørs kvar du kjøpte den, elkjøp ja, andre plasser nei, men viss du henvender deg høflig og innleder ein god dialog kan det hende at du kan få det til. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Ladet du den i 18 timer første gang da?. Er det hos elkjøp du kjøpte den får du levert den inn max. 30 dager etter at den ble kjøpt. Men ellers på andre butikker trur jeg du har max 14 dager på og levere den tilbake Lenke til kommentar
da_pretender Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) kjøpte den fra Telebutikken på Oslo S... jeg har ladet den i 16 timer første 3 ganger... har noen av dere samme problem !!! Endret 14. mai 2004 av da_pretender Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 har ikke noe å si hvordan du lader dagens batteri..... jeg sluttet med det for lenge siden.... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Altså, er batteritiden så lav i forhold til oppgitte specs (her bør du måle skikkelig) at det er for ille, så reklamerer du! Enkelt og greit. Men er det innefor specsene, så har du lite du skulle ha sagt, da det er du som har kjøpt en telefon med specs som står klart og tydelig opplyst de fleste steder. Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 altså det spørs om du bruker telefonen din konstant da, og til hvilket bruk. hvis du snakker en del i telefonen, sender masse mld, i tillegg til å høre på mp3, og ta bilder og film, så er det jo ikke rart til at batteriet blir slukt. mobilbatteriene er ikke lagd for å være i flere uker om gangen. så uansett hvilken type telefon du kjøper, så kommer batteriet til å bli slukt hvis du bruker den flittig. Lenke til kommentar
da_pretender Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 har ladet opp på tirsdag...snakket på tlf. et par ganger (> 1 time) sende noen meldinger (mindre enn 20 men mer enn 10), tok noen bilder (5/6), lastet ned 3/4 video og idag ble battariet tom Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 har ladet opp på tirsdag...snakket på tlf. et par ganger (> 1 time) sende noen meldinger (mindre enn 20 men mer enn 10), tok noen bilder (5/6), lastet ned 3/4 video og idag ble battariet tom .. hørtes ikke bra ut.. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 send den inn da mann.... synd at nokia ikke har selv oppgradering via kabel.... blir den vel borte noen uker. Lenke til kommentar
rogerw2k Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Sliter med det samme. Tar ut laderen om morran, og telfonen vare to dager...dvs 48 timer. Bruker den til noen samtaler og en del sms. Helt elendig synes jeg. Telefonen ellers er jo bra, men med så dårlig batteritid er den en skuffelse. Kjøpte min på telehuset. Har snakka med dem, og de kunne jo "alltids" prøve å oppgradere programmvaren på den. Stikker innom dem i morgen så får vi se...tviler igrunnen på at det kan hjelpe. Noen som har prøvd det forresten? Blir det ikke bedre, så kvitter jeg meg rett å slett med telefonen. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 har ladet opp på tirsdag...snakket på tlf. et par ganger (> 1 time) sende noen meldinger (mindre enn 20 men mer enn 10), tok noen bilder (5/6), lastet ned 3/4 video og idag ble battariet tom .. hørtes ikke bra ut.. Tirsdag forrige uke? Min holder ikke mye lenger den heller. Kanskje 4-5 dager med moderat bruk. Hvor lenge holder de hos andre egentlig? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 4-5 dager tipper jeg... Sender litt meldinger. Bruker den mest til ringing... Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Du får holde ut til dette batteriet kommer på rema 1000... Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 4-5 dager tipper jeg...Sender litt meldinger. Bruker den mest til ringing... Samme her,er veldig fornøyd med telefonen. Lenke til kommentar
rogerw2k Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Som nevnt tidligere her varer batteriet på min 6230 i to dager med moderat bruk. Ettersom flere skriver her skjønner jeg at det ikke er normalt, men at batteriet skal vare 4-5 dager. Leverte inn telefonen på telehuset i dag, så får vi se hva som skjer. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Ladet du den i 18 timer første gang da?. Er det hos elkjøp du kjøpte den får du levert den inn max. 30 dager etter at den ble kjøpt. Men ellers på andre butikker trur jeg du har max 14 dager på og levere den tilbake I en fysisk butikk, er det kun elkjøp som opererer med 30 dager retur. Telebutikken gjør ikke det. Lenke til kommentar
docbilbo Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Christian har helt rett. Det er så vidt meg bekjent ingen andre som har 30 dg retur rett som kundegaranti i vanlig utsalgssted. Ved kjøp via postordre derimot så slår angrefrist loven inn, og gir deg vel 14 dager hvor du kan evnt returnere varen for å få refundert det du har betalt for den, minus porto. mvh Torbjørn Lenke til kommentar
PhilipW Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 hmmmm..du kunne jo brukt angreretten men den er vel på 14dager...? Uansett,min Lg 7100 varer bare en par-tre dager den og...det er vel ganske normalt ettersom vi i disse dager både snakker og sender masse sms og mms.... Samt tar bilder i øst og vest Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 hmmmm..du kunne jo brukt angreretten men den er vel på 14dager...?Uansett,min Lg 7100 varer bare en par-tre dager den og...det er vel ganske normalt ettersom vi i disse dager både snakker og sender masse sms og mms.... Samt tar bilder i øst og vest Angreretten gjelder bare ved kjøp utenfor fast utsalgssted.. Så hvis han kjøpe den i en butikk tror jeg ikke han han noe angrerett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå