Thomas99101 Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Tenkte på å kjøpe et av disse korta... Pinnacle PCTV Pro eller Terratec Cinergy 400 Jeg har hørt at driverne til pinnacle kortet ikke funker så bra i windows xp.. Er dette slik nå også ? Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Har ikke testet Pinnacle's i Windows XP, men i Windows 2000 funker dette kortet utmerket. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Har WinXP Pro, og Pinnacle PCTV PRO (PCI-kort) fungerer bra! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 jeg har pinacle pctv rave. det funker bra i alle os untatt XP. fungerer knirkefritt til jeg minimerer bildet. da blir det en fin liten BSOD (Konflikter)JA på ASUS hovedkort Lenke til kommentar
mokkmokk Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Har selv PCTV Pro(Tv kort med stereo lyd og radio) og Windows XP, funker helt greit det. Har prøvd Terratec også. Funker greit det og, men har nyere software med mer funksjoner enn PCTV. Lenke til kommentar
Thomas99101 Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Er det bare man bruker kortet konflikter kan oppstå ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå