Gå til innhold

Nytt skjermkort..

Anbefalte innlegg

Ja-a.. Da var det på tide å kjøpe seg ett nytt skjermkort...

Men er ikke helt sikker på hvilket jeg bør velge..

Bør ikke være alt får dyrt heller da...

Rundt 2000-3000 tusen kr. :roll:

Fint om dere kommer med forslag :thumbup:

:dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det blir for dumt å bare nevne mange forskjellige kort (til tross for at mange her kommer til å gjøre det). Hva med at du nevner noen ting som er viktig og ting som ikke er så viktig?

Jeg vil annta at du bruker windows xp hele tiden og spiller ikke noe annet enn cs og noen andre spill. Da ville jeg isåfall ha gått for ATi. De gir god ytelse/pris og leder så langt markedet i DX-spill (samt gir en god ytelse i OGL).

Lenke til kommentar

Ville absolutt satset på ATI sitt nye skjermkort X800PRO, men dette vil koste ca 4000 med en gang, men når prisen faller vil det komme på ca 3000. Eller så er PowerColor Radeon 9800 Pro et meget bra kort og koster 1600-1800 kroner, og er et superkort ;)

Lenke til kommentar
Heh, vittig det der Merlin. Du anbefaler PowerColor men har Sapphire logo som avatar? :p

Det er fordi han tydeligvis har kvitta seg med Powercolor Radeon 9600 PRO kortet sitt :p

Uansett er det bedre enn bilde av Paris Hilton ;) (Var ikke meningen å såre noen fan av henne nå) ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt på og kansje kjøpe meg Sapphire Radeon X800PRO

men er ikke helt sikker....

Met skjermkortet mitt skal jeg blant annet spille:

Counter-Strike

UT2004

Battlefield Vietnam

Call of Duty

FarCry

Warcraft III

å sikkert noen andre...:)

Hvilket er best?

Powercolor Radeon 9800XT 256MB

Sapphire Radeon X800PRO

Lenke til kommentar
Heh, vittig det der Merlin. Du anbefaler PowerColor men har Sapphire logo som avatar? :p

Og hvorfor skulle jeg ikke kunne gjøre det? :p Grunnen til at jeg anbefaler PowerColor er at jeg har gode erfaringer med det. Grunnen til at jeg har Sapphire i min signatur er fordi dette er neste stopp for meg ;)

Lenke til kommentar

Og hvorfor skulle jeg ikke kunne gjøre det? :p Grunnen til at jeg anbefaler PowerColor er at jeg har gode erfaringer med det. Grunnen til at jeg har Sapphire i min signatur er fordi dette er neste stopp for meg ;)

Hypocrit! :p

Lenke til kommentar

Hypocrit! :p

Morsom du :laugh:

Lenke til kommentar
I løped av den tida jeg har vært her på forumet så har jeg aldri sett noen kort med så mange problemer som Powercolor. For det meste på grunn av elending vifte, men også av andre ting.

Grunnen til dette var at det var sinnsykt mange som skaffa seg PowerColor kort grunnet den lave prisen, det som skjer da er at flere poster problemer med dem. Etter at revenue 2, nye vifter ankom minsket disse problemene og rapportene om problemer misnket også. Min erfaring med PowerColor er særdeles god, har selv hatt et PowerColor Radeon 9600 Pro, og en kompis 9800 Pro og ingen problemer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...