schmelck.no Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Takk, du er en knupp Enig! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Selvfølgelig er du enig, alle er enig med meg EDIT: schmelck, jakten på den nyeste fortsetter vel? hå te te pe kolon skråstrek skråstrek dobbelt ve dobbelt ve dobbelt ve punktum finn punktum no Endret 18. mai 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 ............Trodde at han egentlig bare var seg selv jeg! ............. Nettopp det, han er en skikkelig dum person... Og Anders kalger ALLTID når han har spilt med ham.. Skikkelig morsomt å høre hvordan han klager... Lenke til kommentar
simmy Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 ja finn de siste også. så den siste på tv i går. -> "Tenk at vi fikk solgt båten til Anders for 18 tusen. Det er helt utrulig" lol Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Gled dere til den hvor de vurderer å selge rommet hans.. Det er den mest genial av dem alle.... (jeg har som sagt alle de nye i full MPEG oppløsning, skal sjekke med Anders om jeg kan sende de nå som de har havnet på TV allerede, men jeg lover ikke noe.. ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Gled dere til den hvor de vurderer å selge rommet hans.. Det er den mest genial av dem alle.... (jeg har som sagt alle de nye i full MPEG oppløsning, skal sjekke med Anders om jeg kan sende de nå som de har havnet på TV allerede, men jeg lover ikke noe.. ) Pingle. Barskingene sjekker aldri kopirettigheter før man deler dem.. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Mac-Gyver: folket krevet FINN reklamene! Uten dem bryter det ut kaos blandt folket! Redd Norge ved å legge ut filmene! EDIT: forstår fortsatt ikke hvorfor de ikke vil legge dem ut? Det er jo GRATIS reklame! Endret 18. mai 2004 av schmelck Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Gled dere til den hvor de vurderer å selge rommet hans.. Det er den mest genial av dem alle.... (jeg har som sagt alle de nye i full MPEG oppløsning, skal sjekke med Anders om jeg kan sende de nå som de har havnet på TV allerede, men jeg lover ikke noe.. ) Pingle. Barskingene sjekker aldri kopirettigheter før man deler dem.. Mulig det, men siden Anders er en av bestevenna mine trosser jeg han ikke... Han sliter jævlig hvis reklamebyrået finer ut at de er på nett uten dems tillatelse liksom... (boten lyder vel på 12 000kr trur jeg det var han sa.. pr. flimklipp... ) Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) 12 000kr... Hm... Hørte jeg kronerulling? Har han fått oppgitt noen grunn til hvorfor han ikke får lov? Endret 18. mai 2004 av schmelck Lenke til kommentar
simmy Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 jeg vil ha de nye finn reklamene!!! har sett den med den som de vurdererer å selge rommet ja, genialt den også. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Maria, har du surfet på hå te te pe kolån strek strek dåbbelt ve dåbbelt ve dåbbelt ve punktum finn dått enn o? Lenke til kommentar
simmy Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Ja, macgyver nå er reklamene ute på tv. fikser du reklamene eller, så er du kongen. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 sitter å ruger på trommesettet og skiene filmene jeg, men har sett at det har kommet en del nye nå, hadde vært brillefint å få tak i det,gjerne også de nyeste vg-reklamene, JA, KA DU TRU? SKA VI SCHLOSS?? Lenke til kommentar
insider Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Mix reklamen er også rå da. Hu dama som smeller ned mannen sin med støvsugeren, og de andre de har. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Sitter i latterkrampe når jeg ser de Mix-reklamene! Helt geniale! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå