Gå til innhold

FINN reklamene, er de tilgjenelige for dl?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig er du enig, alle er enig med meg :w00t:

EDIT: schmelck, jakten på den nyeste fortsetter vel? hå te te pe kolon skråstrek skråstrek dobbelt ve dobbelt ve dobbelt ve punktum finn punktum no

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
............

Trodde at han egentlig bare var seg selv jeg!

.............

Nettopp det, han er en skikkelig dum person... Og Anders kalger ALLTID når han har spilt med ham.. Skikkelig morsomt å høre hvordan han klager... :)

Lenke til kommentar

Gled dere til den hvor de vurderer å selge rommet hans.. Det er den mest genial av dem alle....

(jeg har som sagt alle de nye i full MPEG oppløsning, skal sjekke med Anders om jeg kan sende de nå som de har havnet på TV allerede, men jeg lover ikke noe.. )

Lenke til kommentar
Gled dere til den hvor de vurderer å selge rommet hans.. Det er den mest genial av dem alle....

(jeg har som sagt alle de nye i full MPEG oppløsning, skal sjekke med Anders om jeg kan sende de nå som de har havnet på TV allerede, men jeg lover ikke noe.. )

Pingle. Barskingene sjekker aldri kopirettigheter før man deler dem..:)

Lenke til kommentar

(jeg har som sagt alle de nye i full MPEG oppløsning, skal sjekke med Anders om jeg kan sende de nå som de har havnet på TV  allerede, men jeg lover ikke noe.. )

Pingle. Barskingene sjekker aldri kopirettigheter før man deler dem..:)

Mulig det, men siden Anders er en av bestevenna mine trosser jeg han ikke...

Han sliter jævlig hvis reklamebyrået finer ut at de er på nett uten dems tillatelse liksom...

(boten lyder vel på 12 000kr trur jeg det var han sa.. pr. flimklipp... :thumbdown: )

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...