Gå til innhold

FINN reklamene, er de tilgjenelige for dl?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har alle de gamle og alle de nye som kommer, men jeg har desverre ikke lov å sende dem til deg.. ;)

(kamerat av meg han som spiller i reklamene der, og er ikke meningen at de skal sendes ut.. Men den ene nye, hvor de vurderer å selge rommmet til Anders er den tøffeste noensinne ass, dog den er bare på 30 sek... )

Lenke til kommentar
Jeg har alle de gamle og alle de nye som kommer, men jeg har desverre ikke lov å sende dem til deg.. ;)

(kamerat av meg han som spiller i reklamene der, og er ikke meningen at de skal sendes ut.. Men den ene nye, hvor de vurderer å selge rommmet til Anders er den tøffeste noensinne ass, dog den er bare på 30 sek... )

:cry:

Hvorfor vil de ikke legge dem ut/distribuere dem? Blir jo bare ekstra (gratis) reklame!

Lenke til kommentar
Finn reklamene med han "Nei det har vi ikke sett" mannen er så utrolig bra. Sjekket rundt på FINN sidene, men fant dem ikke... Noen som har lett bedre eller sendt meil til FINN om det?

Jeg tenker vi sier mail, ikke "meil". Håper inderlig det var en leif...alle med en IQ over vanlig romtempratur vet hvordan "mail" staves. :thumbup:

Lenke til kommentar
Finn reklamene med han "Nei det har vi ikke sett" mannen er så utrolig bra. Sjekket rundt på FINN sidene, men fant dem ikke... Noen som har lett bedre eller sendt meil til FINN om det?

Jeg tenker vi sier mail, ikke "meil". Håper inderlig det var en leif...alle med en IQ over vanlig romtempratur vet hvordan "mail" staves. :thumbup:

Hehe, takk for den, nå er det rettet..

Lenke til kommentar

Jeg er frisk jeg.. :D

(btw, en ting dere ikke vetg om han gamle gubber er at de brukte 17 opptak på å få han til å klø seg i hue og riste på det slik de ville.. Han er visstnok en skikkelig treiging som er helt teit i skuespill.. :S )

Lenke til kommentar
Jeg er frisk jeg.. :D

(btw, en ting dere ikke vetg om han gamle gubber er at de brukte 17 opptak på å få han til å klø seg i hue og riste på det slik de ville.. Han er visstnok en skikkelig treiging som er helt teit i skuespill.. :S )

Trodde at han egentlig bare var seg selv jeg!

BTW: hvordan finner man egentlig slike spesielle folk til reklamer?

Hm... Virker som om min forkjølelse blir litt verre, *host* på nytt...

Lenke til kommentar

bah, mac-gyver, lyst te å sende de til meg eller? så er du kungen.

Jada, ppl, skal legge ut link her jeg. :)

http://simmy.mine.nu/snutter/

or

http://simmy.mine.nu/snutter/FINN-Trommesett.mpg

http://simmy.mine.nu/snutter/FINN%20-%20Ski.mov

men kan noen pliiiis(pliiis pliiis) finne vg-reklamene, med han "JA, KA DU TRU?" jeg har funnet 2, men jeg vil gjerne ha de med "ska vi slåss" og de der.

Plz gi meg en pm eller en url eller no til de :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...