tadcomp Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 En slik pussefille som følger med T610 Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei Fikk mail fra Nokia og fikk bekreftet at 7610 ikke støtter avspilling i stereo Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Fikk mail fra Nokia og fikk bekreftet at 7610 ikke støtter avspilling i stereo Problemet med folkene som driver support hos slike firmaer, svarer ut i fra hva de kan lese i spesifikasjonene. Så hvis du spør om den kan spille av lyd i Stereo, så svarer de nei, fordi det ikke følger med noen musikkavspillingsprogrammer. Poengterte du at du lurte på om det var mulig å få stereolyd ved bruk av tredjepartsprogrammer som f.eks UltraMP3? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 De hadde hentet inn opplysninger fra andre som kunne bekrefte at det ikke var stereo,men mono Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Fikk mail fra Nokia og fikk bekreftet at 7610 ikke støtter avspilling i stereo Problemet med folkene som driver support hos slike firmaer, svarer ut i fra hva de kan lese i spesifikasjonene. Så hvis du spør om den kan spille av lyd i Stereo, så svarer de nei, fordi det ikke følger med noen musikkavspillingsprogrammer. Poengterte du at du lurte på om det var mulig å få stereolyd ved bruk av tredjepartsprogrammer som f.eks UltraMP3? Hei Hvis du leser innleggene til molna her så er det bekreftet at det ikke er støtte for avspilling i stereo her Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Nei, jeg tok min info fra smoker2 Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Nei, jeg tok min info fra smoker2 molna: kan ikke du finne ut om det er stereo på din 7610 da? Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 De er som sagt ikke mine Har ikke giddet å teste musikk på den enda. Har hverken kortleser som støtter RS-MMC eller BT-dongle som funker. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har ikke giddet å teste musikk på den enda. Har hverken kortleser som støtter RS-MMC eller BT-dongle som funker. Har du kortleser som støtter MMC, da? Eller datakabel? Det ligger ikke noe inne på den, da? Det følger jo ofte med noe film- og lydbjall sånn for å skryte av telefonen. Eller har ikke Nokia kommet så langt på den modellen enda? Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har MMC-leser hjemme ja, men ikke her på jobb. For å bruke RS-MMC i den må man vel ha adapter? Begge vi har er prototyper uten alt det innholdet som er lagt inn når den skal selges. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hvorfor virker ikke bluetooth dongle hvis jeg får spørre..? Er saken at du ikke har/ikke har tilgang til eller at det ikke virker på prototypen (det skulle iallfall ha forundret meg litt...) Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hva er forskjellen mellom stereo og ikke stereo på N7610?? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Stereo lyd eller mono lyd Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hvorfor virker ikke bluetooth dongle hvis jeg får spørre..? Fordi jeg foretrekker IR og ikke har gidda begynne bruke BT enda Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Kjekkere med IR da, ettersom det er flere mobiler med IR enn Blåtann Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Sant sant. Vi skal få ringt bort i neste uke og få avklart det. Kom nettopp hjem fra italia Har søkt litt på amobil men ser ingen tegn til at dere fikk avklart dette... Jeg som ikke leter godt nok, eller har dere glemt det? Hadde vært fint med en bekreftelse angående stereo/mono fra "høyere" hold.. edit: finner i denne posten at dere tydeligvis fortsatt venter på svar. da får jeg bare vente videre Endret 25. mai 2004 av arehei Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 molna: Fikk du ikke med et adapter med prototypen, da? andrenos: Saken er om det er stereo eller monolyd når du tar på deg hodetelefoner, og skal høre på mp3. Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hvordan hører man forskjell på stereolyd og monolyd?? Noen stor forskjell?? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hvordan hører man forskjell på stereolyd og monolyd?? Noen stor forskjell?? Stereolyd er bedre. I monolyd hører man det samme i begge ørene mens man kan høre forskjellige ting i stereo. Man hører forskjellen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå